Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15373
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБрандальська, Т. С.-
dc.contributor.authorСамчук, Л. С.-
dc.date.accessioned2022-07-14T09:35:14Z-
dc.date.available2022-07-14T09:35:14Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationБрандальська Т. С. Організація інклюзивного середовища на сучасному етапі крізь призму філософії освіти / Освіта та соціалізація особистості : матеріали Х Інтернет-конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, присвяченої 30-річчю створення кафедри філософії, соціології та менеджменту соціокультурної діяльності та 205-річчю Університету Ушинського (Одеса, 22-23 квітня 2022 року) / оргком. : А. В. Красножон, О. А. Копусь, Г. В. Музиченко, Є. В. Борінштейн. – Одеса: Університет Ушинського, 2022. – С. 35-37.С.
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15373-
dc.description.abstractВ Україні набирає все більше обертів запровадження інклюзивного навчання в закладах загальної середньої освіти (далі – ЗЗСО). Сьогодні й надалі залишається актуальною проблема визначення основних завдань щодо організації інклюзивного середовища, яка пов’язана, передусім, з тим, що кількість дітей, які потребують корекційного навчання, неухильно зростає з кожним роком.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectінклюзивне середовищеuk
dc.subjectфілософія освітиuk
dc.subjectінклюзивне навчанняuk
dc.titleОрганізація інклюзивного середовища на сучасному етапі крізь призму філософії освітиuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Освіта та соціалізація особистості (2022)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Brandalska 2022.pdf1.76 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.