Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15373
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Брандальська, Т. С. | - |
dc.contributor.author | Самчук, Л. С. | - |
dc.date.accessioned | 2022-07-14T09:35:14Z | - |
dc.date.available | 2022-07-14T09:35:14Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Брандальська Т. С. Організація інклюзивного середовища на сучасному етапі крізь призму філософії освіти / Освіта та соціалізація особистості : матеріали Х Інтернет-конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, присвяченої 30-річчю створення кафедри філософії, соціології та менеджменту соціокультурної діяльності та 205-річчю Університету Ушинського (Одеса, 22-23 квітня 2022 року) / оргком. : А. В. Красножон, О. А. Копусь, Г. В. Музиченко, Є. В. Борінштейн. – Одеса: Університет Ушинського, 2022. – С. 35-37. | С. |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15373 | - |
dc.description.abstract | В Україні набирає все більше обертів запровадження інклюзивного навчання в закладах загальної середньої освіти (далі – ЗЗСО). Сьогодні й надалі залишається актуальною проблема визначення основних завдань щодо організації інклюзивного середовища, яка пов’язана, передусім, з тим, що кількість дітей, які потребують корекційного навчання, неухильно зростає з кожним роком. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | інклюзивне середовище | uk |
dc.subject | філософія освіти | uk |
dc.subject | інклюзивне навчання | uk |
dc.title | Організація інклюзивного середовища на сучасному етапі крізь призму філософії освіти | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Освіта та соціалізація особистості (2022) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Brandalska 2022.pdf | 1.76 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.