Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15365
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Борінштейн, Євген Руславович | - |
dc.contributor.author | Borinshteyn, Yevgen Ruslavovych | - |
dc.contributor.author | Кіссе, Антон Іванович | - |
dc.contributor.author | Kisse, Anton Ivanovych | - |
dc.date.accessioned | 2022-07-13T09:19:13Z | - |
dc.date.available | 2022-07-13T09:19:13Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Борінштейн Є. Р. Філософські складові у античності відносно аксіологічного підходу в освіті / Є. Р. Борінштейн // Освіта та соціалізація особистості : матеріали Х Інтернет-конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, присвяченої 30-річчю створення кафедри філософії, соціології та менеджменту соціокультурної діяльності та 205-річчю Університету Ушинського (Одеса, 22-23 квітня 2022 року) / оргком. : А. В. Красножон, О. А. Копусь, Г. В. Музиченко, Є. В. Борінштейн. – Одеса: Університет Ушинського, 2022. – С. 18-20. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15365 | - |
dc.description.abstract | Щоб визначити основні аксіологічні шляхи освіти, необхідно знайомство з основними підходами до розуміння цінностей, з основними групами аксіологічних теорій, цілеспрямований напрямок особистості на моральну поведінку як основу буття. У філософії можна виділити два основних підходи до розуміння природи цінностей. Виникнення першого виявляється в філософії Сократа і Платона, другого – в філософії Аристотеля. Сократ і Платон ототожнюють чесноту і знання. Вони вважають, що для того, щоб бути доброчесним, досить володіти істинним знанням, що таке чеснота. Таке знання є розкриття ідеї, зразка, еталона | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | розуміння природи цінностей | uk |
dc.subject | аксіологічний підхід в освіті | uk |
dc.subject | природу особистісних цінностей | uk |
dc.subject | Етичне вчення Аристотеля | uk |
dc.subject | розуміння природи в філософії Сократа і Платона | uk |
dc.title | Філософські складові у античності відносно аксіологічного підходу в освіті | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Освіта та соціалізація особистості (2022) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Borinshteyn Yevgen Ruslavovych2022 .pdf | 1.76 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.