Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1524
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЕрсьозоглу, Ісмаїл-
dc.contributor.authorErsezohlu, Ismail-
dc.date.accessioned2019-02-12T10:53:47Z-
dc.date.available2019-02-12T10:53:47Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationЕрсьозоглу, І. Підготовка майбутніх менеджерів освіти до інформаційно-аналітичної діяльності : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Ісмаїл Ерсьозоглу; наук. кер. Н. М. Черненко; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2015. – 330 с.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1524-
dc.description.abstractУ дисертації вперше визначено педагогічні умови підготовки майбутніх менеджерів освіти до інформаційно-аналітичної діяльності у ЗНЗ (андрагогічна спрямованість професійного навчання майбутніх менеджерів освіти; створення інформаційно-ресурсної бази для забезпечення процесу підготовки майбутніх менеджерів освіти до інформаційно-аналітичної діяльності; наявність досвіду інформаційно-аналітичної діяльності в реальних ситуаціях управління загальноосвітнім навчальним закладом); розкрито сутність і структуру інформаційно-аналітичної діяльності у ЗНЗ; визначено її компоненти (когнітивно-діяльнісний, соціально-комунікативний), критерії (обізнаність, навченість, комунікативність, рефлексивність), показники, схарактеризовано рівні підготовленості (високий, достатній, середній, низький); розроблено й апробовано модель та експериментальну методику підготовки майбутніх менеджерів освіти до інформаційно-аналітичної діяльності в загальноосвітніх навчальних закладах. The dissertation introduces the pedagogical conditions of preparing future education managers for the information analytics at general educational institutions (andragogical orientation of professional training; creation of information and resource basis for providing the process of preparing future education managers for the information analytics; experience of information analytics activity in real situations of managing a general educational institution). The essence and structure of information analytics carried out by an education manager at a general educational institution are revealed; the components (cognitive and activity, social and communicative) and criteria of this phenomenon (awareness, proficiency, communication skills, reflexivity) are determined; the levels of future education managers’ proficiency (high, sufficient, medium, low) are described; the model and experimental technique of preparing future education managers for the information analytics at higher educational institutions are developed and approbated.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectмайбутні менеджери освітиuk
dc.subjectінформаціяuk
dc.subjectінформаційно-аналітична діяльністьuk
dc.subjectпедагогічні умовиuk
dc.subjectзагальноосвітній навчальний закладuk
dc.subjectfuture education managersuk
dc.subjectinformation analyticsuk
dc.subjectpedagogical conditionsuk
dc.titleПідготовка майбутніх менеджерів освіти до інформаційно-аналітичної діяльності в загальноосвітніх навчальних закладахuk
dc.title.alternativePreparing future education managers for information analytics at general educational institutionsuk
dc.typeThesisuk
Appears in Collections:Дисертації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ersezohlu Ismail.pdf2.89 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.