Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15234
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЦюняк, О.-
dc.date.accessioned2022-06-30T08:11:11Z-
dc.date.available2022-06-30T08:11:11Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationЦюняк О. Професійна підготовка майбутніх учителів початкових класів на засадах інтегративного підходу / Цюняк О. // Психолого-педагогічний супровід підготовки майбутніх фахівців у закладах вищої освіти: зб. наукових праць за матеріалами міжнародної науково-практичної конференції «Психолого-педагогічний супровід підготовки майбутніх фахівців у закладах вищої освіти», присвяченої 205-річчю Університету Ушинського, (6 червня 2022 р.) / [редкол. : А. М. Богуш, Л. І. Березовська, Ю. А. Руденко]. – Одеса: ФОП Бондаренко М. О., 2022. – С. 111-115.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15234-
dc.description.abstractУ статті акцентується увага на проблемі професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів на засадах інтегративного підходу. Визначено сутність базових понять дослідження «професійна підготовка», «інтеграція», «інтегративний підхід». З’ясовано, що реалізація інтегративного підходу забезпечить посилення мотивації у майбутніх вчителів до навчання упродовж життя і досягнення успіху у професійній діяльності, сприятиме утворенню єдиного інтелектуально-освітнього середовища для формування загальних і спеціальних компетентностей майбутніх фахівців. The article focuses on the problem of professional training of future primary school teachers on the basis of an integrative approach. The essence of the basic concepts of research "training", "integration", "integrative approach" is determined. It was found that the implementation of an integrative approach will increase the motivation of future teachers to lifelong learning and success in professional activities, will contribute to the creation of a single intellectual and educational environment for the formation of general and special competencies of future professionals.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherФОПuk
dc.subjectпідготовкаuk
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk
dc.subjectмайбутні учителі початкових класівuk
dc.subjectінтеграціяuk
dc.subjectінтегративний підхідuk
dc.subjecttraininguk
dc.subjectprofessional traininguk
dc.subjectfuture primary school teachersuk
dc.subjectintegrationuk
dc.subjectintegrative approachuk
dc.titleПрофесійна підготовка майбутніх учителів початкових класів на засадах інтегративного підходуuk
dc.title.alternativeProfessional training of the future primary class teachers on the basis of integrative approachuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Психолого-педагогічний супровід підготовки майбутніх фахівців у закладах вищої освіти (2022)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Oksana Tsiuniak 2022.pdf6.2 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.