Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15226
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Просенюк, Анжела Іванівна | - |
dc.contributor.author | Prosenyuk, Angela Ivanivna | - |
dc.date.accessioned | 2022-06-29T20:03:18Z | - |
dc.date.available | 2022-06-29T20:03:18Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Просенюк А. І. Оптимізація навчання майбутніх фахівців дошкільної освіти в умовах надзвичайної ситуації / А. І. Просенюк // Психолого-педагогічний супровід підготовки майбутніх фахівців у закладах вищої освіти: зб. наукових праць за матеріалами міжнародної науково-практичної конференції «Психолого-педагогічний супровід підготовки майбутніх фахівців у закладах вищої освіти», присвяченої 205-річчю Університету Ушинського, (6 червня 2022 р.) / [редкол. : А. М. Богуш, Л. І. Березовська, Ю. А. Руденко]. – Одеса: ФОП Бондаренко М. О., 2022. – С. 79-83. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15226 | - |
dc.description.abstract | Робота присвячена вивченню та аналізу особливостей оптимізації здобувачів вищої освіти до умов навчання, ефективність якого залежить не тільки від технічної організації освітнього процесу, але й від створення особливого комунікативно-особистісного середовища, в якому формується взаємодія між здобувачами вищої освіти, викладачами та іншими суб’єктами освітнього процесу, від можливостей адаптації до навчання в умовах надзвичайної ситуації. The work is devoted to the study and analysis of the features of optimization of higher education students to the learning environment, the effectiveness of which depends not only on the technical organization of the educational process, but also on creating a special communicative and personal environment process, from the possibility of adaptation to learning in an emergency. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | ФОП Бондаренко М. О. | uk |
dc.subject | освітнє середовище | uk |
dc.subject | тривожність | uk |
dc.subject | стресостійкість | uk |
dc.subject | дистанційне навчання | uk |
dc.subject | надзвичайні ситуації | uk |
dc.subject | educational environment | uk |
dc.subject | anxiety | uk |
dc.subject | stress resistance | uk |
dc.subject | distance learning | uk |
dc.subject | emergency | uk |
dc.title | Оптимізація навчання майбутніх фахівців дошкільної освіти в умовах надзвичайної ситуації | uk |
dc.title.alternative | Optimization of future specialists in preschool eduction in an emergency situation | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Психолого-педагогічний супровід підготовки майбутніх фахівців у закладах вищої освіти (2022) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Prosenyuk Angela 2022.pdf | 6.19 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.