Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15226
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПросенюк, Анжела Іванівна-
dc.contributor.authorProsenyuk, Angela Ivanivna-
dc.date.accessioned2022-06-29T20:03:18Z-
dc.date.available2022-06-29T20:03:18Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationПросенюк А. І. Оптимізація навчання майбутніх фахівців дошкільної освіти в умовах надзвичайної ситуації / А. І. Просенюк // Психолого-педагогічний супровід підготовки майбутніх фахівців у закладах вищої освіти: зб. наукових праць за матеріалами міжнародної науково-практичної конференції «Психолого-педагогічний супровід підготовки майбутніх фахівців у закладах вищої освіти», присвяченої 205-річчю Університету Ушинського, (6 червня 2022 р.) / [редкол. : А. М. Богуш, Л. І. Березовська, Ю. А. Руденко]. – Одеса: ФОП Бондаренко М. О., 2022. – С. 79-83.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15226-
dc.description.abstractРобота присвячена вивченню та аналізу особливостей оптимізації здобувачів вищої освіти до умов навчання, ефективність якого залежить не тільки від технічної організації освітнього процесу, але й від створення особливого комунікативно-особистісного середовища, в якому формується взаємодія між здобувачами вищої освіти, викладачами та іншими суб’єктами освітнього процесу, від можливостей адаптації до навчання в умовах надзвичайної ситуації. The work is devoted to the study and analysis of the features of optimization of higher education students to the learning environment, the effectiveness of which depends not only on the technical organization of the educational process, but also on creating a special communicative and personal environment process, from the possibility of adaptation to learning in an emergency.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherФОП Бондаренко М. О.uk
dc.subjectосвітнє середовищеuk
dc.subjectтривожністьuk
dc.subjectстресостійкістьuk
dc.subjectдистанційне навчанняuk
dc.subjectнадзвичайні ситуаціїuk
dc.subjecteducational environmentuk
dc.subjectanxietyuk
dc.subjectstress resistanceuk
dc.subjectdistance learninguk
dc.subjectemergencyuk
dc.titleОптимізація навчання майбутніх фахівців дошкільної освіти в умовах надзвичайної ситуаціїuk
dc.title.alternativeOptimization of future specialists in preschool eduction in an emergency situationuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Психолого-педагогічний супровід підготовки майбутніх фахівців у закладах вищої освіти (2022)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Prosenyuk Angela 2022.pdf6.19 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.