Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1494
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКучерява, Оксана Анатоліївна-
dc.contributor.authorKucheryava, Oksana Anatoliіvna-
dc.date.accessioned2019-02-08T11:26:03Z-
dc.date.available2019-02-08T11:26:03Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationКучерява О. А. Формування дискурсивної компетенції студентів філологічних факультетів вищих навчальних закладів : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Оксана Анатоліївна Кучерява; наук. кер. Ж. Д. Горіна; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського. – Одеса, 2008. – 21 с.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1494-
dc.description.abstractДисертацію присвячено проблемі формування дискурсивної компетенції у сфері писемної комунікації студентів філологічних факультетів вищих навчальних закладів; розроблено, науково обґрунтовано й апробовано експериментальну методику, зміст якої узгоджено з трьома етапами лінгводидактичної моделі: когнітивно-збагачувальним, операційно-аналітичним і комунікативно-дослідницьким; запропоновано систему вправ, спрямованих на формування вмінь, які складають основу дискурсивної компетенції, схеми повного і часткового дискурсивного аналізів тексту, уточнено сукупність методів і прийомів роботи, а також організаційні форми, і визначено педагогічні умови, які забезпечують ефективність процесу формування дискурсивної компетенції у сфері писемної комунікації. The dissertation is devoted to the problem of the discourse competence development in the domain of students’ writing competence of the pedagogical faculties of higher educational establishments; experimental methods the contents of which have agreed to the three stages of the linguistic and didactic model: cognitive and enriching, operative and analytical, communicative and investigative have been scientifically grounded and approved; a system of exercises aimed at forming skills that contribute to the discourse competence basis, schemes of the full and partial discourse analysis of the text have been offered; the integrity of methods and devices of work and organizing forms have been specified; pedagogical conditions that provide effective process of the discourse competence development in the domain of writing communication have been defined.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectдискурсuk
dc.subjectтекстuk
dc.subjectписемна комунікаціяuk
dc.subjectдискурсивний аналіз текстуuk
dc.subjectдискурсивна компетенціяuk
dc.subjectdiscourseuk
dc.subjecttextuk
dc.subjectwriting competenceuk
dc.subjectthe discourse text analysisuk
dc.subjectthe discourse competenceuk
dc.titleФормування дискурсивної компетенції студентів філологічних факультетів вищих навчальних закладівuk
dc.title.alternativeDiscourse Competence Development of Philological Faculty Students in Higher Education Establishmentsuk
dc.typeThesisuk
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kucheryava Oksana Anatoliіvna.aref.pdf210.84 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.