Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1494
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кучерява, Оксана Анатоліївна | - |
dc.contributor.author | Kucheryava, Oksana Anatoliіvna | - |
dc.date.accessioned | 2019-02-08T11:26:03Z | - |
dc.date.available | 2019-02-08T11:26:03Z | - |
dc.date.issued | 2008 | - |
dc.identifier.citation | Кучерява О. А. Формування дискурсивної компетенції студентів філологічних факультетів вищих навчальних закладів : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Оксана Анатоліївна Кучерява; наук. кер. Ж. Д. Горіна; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського. – Одеса, 2008. – 21 с. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1494 | - |
dc.description.abstract | Дисертацію присвячено проблемі формування дискурсивної компетенції у сфері писемної комунікації студентів філологічних факультетів вищих навчальних закладів; розроблено, науково обґрунтовано й апробовано експериментальну методику, зміст якої узгоджено з трьома етапами лінгводидактичної моделі: когнітивно-збагачувальним, операційно-аналітичним і комунікативно-дослідницьким; запропоновано систему вправ, спрямованих на формування вмінь, які складають основу дискурсивної компетенції, схеми повного і часткового дискурсивного аналізів тексту, уточнено сукупність методів і прийомів роботи, а також організаційні форми, і визначено педагогічні умови, які забезпечують ефективність процесу формування дискурсивної компетенції у сфері писемної комунікації. The dissertation is devoted to the problem of the discourse competence development in the domain of students’ writing competence of the pedagogical faculties of higher educational establishments; experimental methods the contents of which have agreed to the three stages of the linguistic and didactic model: cognitive and enriching, operative and analytical, communicative and investigative have been scientifically grounded and approved; a system of exercises aimed at forming skills that contribute to the discourse competence basis, schemes of the full and partial discourse analysis of the text have been offered; the integrity of methods and devices of work and organizing forms have been specified; pedagogical conditions that provide effective process of the discourse competence development in the domain of writing communication have been defined. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | дискурс | uk |
dc.subject | текст | uk |
dc.subject | писемна комунікація | uk |
dc.subject | дискурсивний аналіз тексту | uk |
dc.subject | дискурсивна компетенція | uk |
dc.subject | discourse | uk |
dc.subject | text | uk |
dc.subject | writing competence | uk |
dc.subject | the discourse text analysis | uk |
dc.subject | the discourse competence | uk |
dc.title | Формування дискурсивної компетенції студентів філологічних факультетів вищих навчальних закладів | uk |
dc.title.alternative | Discourse Competence Development of Philological Faculty Students in Higher Education Establishments | uk |
dc.type | Thesis | uk |
Appears in Collections: | Автореферати |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Kucheryava Oksana Anatoliіvna.aref.pdf | 210.84 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.