Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14906
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПапач, Ольга Іванівна-
dc.contributor.authorPapach, Olha Ivanivna-
dc.date.accessioned2022-05-12T18:24:50Z-
dc.date.available2022-05-12T18:24:50Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationПапач О. І. Інтеграція методичного потенціалу кафедри закладу післядипломної освіти / О. І. Папач // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції «Шкільна природничо-математична освіта: виклики та шляхи розвитку» (25 листопада 2020 р.) / за заг. ред. О. І. Папач. – Одеса : видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2020. – С. 54-57.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14906-
dc.description.abstractРозвиток методичного потенціалу та його інтеграція в рамках кафедри закладу післядипломної освіти є вкрай необхідними, оскільки це один з інструментів впливу на педагогічних працівників в області та впровадження освітніх реформ. Важливим для розвитку методичного потенціалу вважаємо міжкафедральну інтеграцію, в рамках якої заплановані заходи, спрямовані як на розвиток персоналу, так і на реалізацію отриманих знань та вмінь на рівні, більш широкому, ніж кафедральний.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherвидавець Букаєв Вадим Вікторовичuk
dc.subjectметодичний потенціалuk
dc.subjectпіслядипломна освітаuk
dc.subjectінтеграціяuk
dc.subjectосвітній потенціалuk
dc.subjectміжкафедральна інтеграціяuk
dc.titleІнтеграція методичного потенціалу кафедри закладу післядипломної освітиuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра математики і методики її навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Papach Olha Ivanivna 2020.pdf3.82 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.