Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14904
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПапач, Ольга Іванівна-
dc.contributor.authorPapach, Olha Ivanivna-
dc.contributor.authorМасленнікова, Катерина Сергіївна-
dc.date.accessioned2022-05-12T17:55:56Z-
dc.date.available2022-05-12T17:55:56Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationПапач О. І. Актуальні проблеми математичної підготовки учнів ВПТО перукарського профілю / О. І. Папач, К. С. Масленнікова // Матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції «Педагогічна наука і освіта у сучасному вимірі: проблеми і перспективи розвитку» (м. Одеса, 14 травня 2020 р.). – Одеса: Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради, 2020. – С. 243–246.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14904-
dc.description.sponsorshipУ тезах проведено опитувальник. Мета - створення сприятливих умов для роботи методичної комісії педагогічних працівників, які здійснюють підготовку учнів за професією "Перукар", що сприяє формуванню професійних і загальних компетентностей учнів та самореалізації його особистості. Одним із завдань професійної освіти є реалізації запитів суспільства, задоволення потреб виробництва у кваліфікованих фахівцях, які б були професійно мобільними, мали різнобічні професійні і загальноосвітні знання та вміння, володіли навичками самоосвіти. Перукарський профіль є досить популярним напрямом професійної освіти.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherОдеська академія неперервної освіти Одеської обласної радиuk
dc.subjectматематична підготовка учнівuk
dc.subjectпрофесійно-технічна освітаuk
dc.subjectпідготовка учнів перукарського профілюuk
dc.titleАктуальні проблеми математичної підготовки учнів ВПТО перукарського профілюuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра математики і методики її навчання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Papach Olha Ivanivna 2020.pdf254.8 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.