Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14898
Title: Методичні рекомендації до проведення практичних занять, організації самостійної роботи з навчальної дисципліни «Теорія та методика формування елементарних математичних явлень у дітей дошкільного віку» для студентів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 012 Дошкільна освіта
Authors: Березовська, Людмила Іванівна
Berezovska, Liudmyla Ivanivna
Keywords: методичні рекомендації
математичні уявлення математичних уявлень у дітей дошкільного віку
дошкільний вік
проведення семінарських завдань
самостійна робота студентів
математична компетентність у майбутніх вихователів
Issue Date: 2022
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Березовська Л. І. Методичні рекомендації до проведення практичних занять, організації самостійної роботи з навчальної дисципліни «Теорія та методика формування елементарних математичних явлень у дітей дошкільного віку» для студентів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 012 Дошкільна освіта / Л. І. Березовська. - Одеса: Івано-Франківськ : НАІР, 2022. - 86 с.
Abstract: Методичні рекомендації до проведення практичних занять, організації самостійної роботи з обов’язкової навчальної дисципліни «Теорія та методика формування елементарних математичних явлень у дітей дошкільного віку» вміщують: передмову, загальну інформацію про навчальну дисципліну, теми лекційного курсу, плани семінарських занять, питання для самоперевірки, вимоги до виконання самостійної роботи, перелік індивідуальних науково-дослідних завдань, тестові завдання, питання до екзамену, глосарій та додатки.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14898
Appears in Collections:Кафедра теорії та методики дошкільної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Berezovska Liudmyla Ivanivna 2022.pdf1.65 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.