Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14883
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВаганова, Н. А.-
dc.date.accessioned2022-05-10T10:33:53Z-
dc.date.available2022-05-10T10:33:53Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationВаганова Н. А. Експериментальне дослідження творчого сприймання дошкільниками нової інформації / Н. А. Ваганова // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2012. – № 9. – С. 21-25.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14883-
dc.description.abstractУ статті представлено результати експериментального дослідження психологічних особливостей творчого сприймання дошкільниками нової інформації.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectтворче сприйманняuk
dc.subjectдошкільний вікuk
dc.subjectрозумінняuk
dc.subjectперцептивний розвитокuk
dc.subjectнова інформаціяuk
dc.titleЕкспериментальне дослідження творчого сприймання дошкільниками нової інформаціїuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vahanova.pdf197.68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.