Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14864| Title: | Концептуальні положення в стратегії підвищення якості педагогічної підготовки майбутніх учителів філологів | 
| Authors: | Яблонська, Тетяна Миколаївна Yablonska, Tetyana Mykolaivna | 
| Keywords: | педагогічна підготовка рольова перспектива стратегія підвищення якості педагогічної підготовки | 
| Issue Date: | 2012 | 
| Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» | 
| Citation: | Яблонська Т. М. Концептуальні положення в стратегії підвищення якості педагогічної підготовки майбутніх учителів філологів / Т. М. Яблонська // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2012. – № 8. – С. 163-168. | 
| Abstract: | У статті визначено концептуальні засади реалізації рольової перспективи як стратегії підвищення якості педагогічної підготовки майбутніх учителів філологів. Педагогічна підготовка, її стратегія на підвищення якості і забезпечення високого рівня професіоналізму майбутнього вчителя-філолога здійснюється за рахунок реалізації принципу рольової перспективи. Механізмом реалізації рольової перспективи виступає імітаційно-рольова ситуація, що моделюється під час педагогічної підготовки через різні форми аудиторних занять, самостійної роботи з педагогічних дисциплін і педагогічної практики. | 
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14864 | 
| Appears in Collections: | 2012 | 
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Yablonska.pdf | 546.37 kB | Adobe PDF | View/Open | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
