Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14845Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова | 
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Мартинова, Раїса Юріївна | - | 
| dc.contributor.author | Martynova, Raisa Yuriivna | - | 
| dc.contributor.author | Попова, Олександра Володимирівна | - | 
| dc.contributor.author | Popova, Oleksandra Volodymyrivna | - | 
| dc.date.accessioned | 2022-05-04T14:29:55Z | - | 
| dc.date.available | 2022-05-04T14:29:55Z | - | 
| dc.date.issued | 2022 | - | 
| dc.identifier.citation | Мартинова Р. Ю., Попова О. В. Практичний курс англійської мови для студентів факультетів дошкільної і початкової освіти: навчальний посібник. 2-е вид. перероб. та доповн. Одеса: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», 2022. – 225 с. | uk | 
| dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14845 | - | 
| dc.description.abstract | Навчальний посібник розроблено на основі системно-комунікативного методу, який ґрунтується на наступних принципах: відповідності навчального матеріалу реальним психофізіологічним і навчальним можливостям більшості студентів, за урахуванням їхнього віку і мотивації навчання; обов’язкового засвоєння на заняттях нового матеріалу і його різнопланового поєднання з раніше вивченим; рівних можливостей для всіх студентів, що запобігає виникненню прогалин в їхніх знаннях; регулярної зміни видів діяльності на заняттях, що запобігає втомлюваності студентів й одноманітності навчального процесу; переходу до вивчення наступного матеріалу за умови міцного засвоєння попереднього; активної асистенції «викладач → студент»; систематичного заохочення студентів до навчання й обговорення їхніх успіхів; об’єктивного і демократичного оцінювання результатів навчальної діяльності. Побудований на професійно орієнтованому лексико-граматичному матеріалі, навчальний посібник містить систему професійно спрямованих завдань, метою яких є формування у студентів педагогічних ЗВО навичок спілкування англійською мовою у галузі освіти і виховання. Дібрані тексти враховують особливості когнітивного та психоемоційного розвитку дітей дошкільного й шкільного віку. Посібник також може прислужитися викладачам англійської мови широкого профілю та студентам спеціальних факультетів ЗВО для проходження педагогічної практики. | uk | 
| dc.language.iso | en | uk | 
| dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk | 
| dc.subject | практичний курс англійської мови | uk | 
| dc.subject | факультет дошкільної освіти | uk | 
| dc.subject | спеціальність 012 «Дошкільна освіта» | uk | 
| dc.subject | спеціальність 013 «Початкова освіта» | uk | 
| dc.subject | факультет початкової освіти | uk | 
| dc.title | Практичний курс англійської мови для студентів факультетів дошкільної і початкової освіти | uk | 
| dc.type | Book | uk | 
| Розташовується у зібраннях: | Кафедра германських і східних мов та методики їх навчання | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| English book.pdf | 5.03 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
