Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14761
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБужина, Ірина Вячеславівна-
dc.contributor.authorBuzhyna, Iryna Vyacheslavivna-
dc.date.accessioned2022-04-27T11:19:44Z-
dc.date.available2022-04-27T11:19:44Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationБужина І. В. Використання ігрового методу при початковому навчанні плаванню / І. В. Бужина, О. О. Дікалова, Д. В. Гричик // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт. - 2013. - Вип. 112(3). - С. 105-107.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14761-
dc.description.abstractУ статті висвітлено проблему формування комунікативності студентів у навчальному процесі вищого навчального закладу, яка тісно пов’язана з установленням між викладачем і студентами суб’єкт-суб’єктних відносин, що характеризуються демократичністю комунікативних позицій учасників, активністю сторін, при яких кожна не тільки зазнає впливу, але й сама однаковою мірою впливає на іншу сторону. The article raises the problem of formation of communicative students in the educational process of the university, which is closely linked to the establishment between the teacher and students subject-subject relations, characterized by democratic communicative positions of the participants, the activity of the parties, in which everyone is experiencing not only influence, but also the equally effects on the other side.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherЧернігівський національний педагогічний університет імені Тараса Шевченкаuk
dc.subjectтворчий потенціалuk
dc.subjectкомунікативністьuk
dc.subjectстудентuk
dc.subjectрозвитокuk
dc.subjectпедагогuk
dc.subjectcreativityuk
dc.subjectcommunicationuk
dc.subjectstudentuk
dc.subjectdevelopmentuk
dc.subjectteacheruk
dc.titleРозвиток педагогічного творчого потенціалу студентів у процесі розв’язання ними комунікативних завданьuk
dc.title.alternativeDevelopment of pedagogical creativity potential of students in the process of solving them communicative tasksuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра сімейної та спеціальної педагогіки і психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Buzhyna Iryna Vyacheslavivna 2014 .pdf203.06 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.