Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14702
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРуденко, Юлія Анатоліївна-
dc.contributor.authorРуденко, Юлия Анатольевна-
dc.contributor.authorRudenko, Yuliia Anatoliivna-
dc.date.accessioned2022-04-25T10:17:51Z-
dc.date.available2022-04-25T10:17:51Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationРуденко Ю. А. Синергетичні параметри мовної освіти майбутніх вихователів як методологічний концепт / Ю. А. Руденко // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. - 2012. - № 37. - С. 138-142.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14702-
dc.description.abstractУ статті аналізується сутність методологічних концептів синергетичного підходу. Мовна освіта майбутніх вихователів розглядається з позицій синергетичного підходу як відкрита система, фундаментом якої є самоорганізація. The article analyzes the nature of the methodological concept of the synergetic approach. Speech education of future teachers is considered from the standpoint of the synergetic approach as an open system, which is the foundation of self-organization.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherВінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинськогоuk
dc.subjectбіфуркаціяuk
dc.subjectсинергетикаuk
dc.subjectпедагогічна синергетикаuk
dc.subjectметодологічний концептuk
dc.subjectметодологіяuk
dc.subjectмовна освітаuk
dc.subjectмайбутні вихователіuk
dc.subjectbifurcationuk
dc.subjectsynergyuk
dc.subjectsynergy pedagogicaluk
dc.subjectmethodological conceptuk
dc.subjectmethodologyuk
dc.subjectspeech educationuk
dc.subjectfuture teachersuk
dc.titleСинергетичні параметри мовної освіти майбутніх вихователів як методологічний концептuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра теорії та методики дошкільної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rudenko Yuliia Anatoliivna.pdf265.9 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.