Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14702
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Руденко, Юлія Анатоліївна | - |
dc.contributor.author | Руденко, Юлия Анатольевна | - |
dc.contributor.author | Rudenko, Yuliia Anatoliivna | - |
dc.date.accessioned | 2022-04-25T10:17:51Z | - |
dc.date.available | 2022-04-25T10:17:51Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.citation | Руденко Ю. А. Синергетичні параметри мовної освіти майбутніх вихователів як методологічний концепт / Ю. А. Руденко // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. - 2012. - № 37. - С. 138-142. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14702 | - |
dc.description.abstract | У статті аналізується сутність методологічних концептів синергетичного підходу. Мовна освіта майбутніх вихователів розглядається з позицій синергетичного підходу як відкрита система, фундаментом якої є самоорганізація. The article analyzes the nature of the methodological concept of the synergetic approach. Speech education of future teachers is considered from the standpoint of the synergetic approach as an open system, which is the foundation of self-organization. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського | uk |
dc.subject | біфуркація | uk |
dc.subject | синергетика | uk |
dc.subject | педагогічна синергетика | uk |
dc.subject | методологічний концепт | uk |
dc.subject | методологія | uk |
dc.subject | мовна освіта | uk |
dc.subject | майбутні вихователі | uk |
dc.subject | bifurcation | uk |
dc.subject | synergy | uk |
dc.subject | synergy pedagogical | uk |
dc.subject | methodological concept | uk |
dc.subject | methodology | uk |
dc.subject | speech education | uk |
dc.subject | future teachers | uk |
dc.title | Синергетичні параметри мовної освіти майбутніх вихователів як методологічний концепт | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра теорії та методики дошкільної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Rudenko Yuliia Anatoliivna.pdf | 265.9 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.