Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14699
Title: | Психолого-педагогічні умови розвитку професійних здібностей майбутніх педагогів ЗДО в умовах державного освітнього стандарту |
Other Titles: | Psychological and pedagogical conditions of development of professional abilities of future teachers of preschool education institutions of the state educational standard |
Authors: | Руденко, Юлія Анатоліївна Rudenko, Yuliia Anatoliivna Просенюк, Анжела Іванівна Prosenyuk, Angela Ivanivna Непомняща, Ірина Миколаївна Nepomniashcha, Iryna Mykolaivna |
Keywords: | майбутній педагог державний освітній стандарт умови розвитку future teacher state educational standard conditions of development |
Issue Date: | 2021 |
Publisher: | Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій |
Citation: | Руденко Ю. А. Психолого-педагогічні умови розвитку професійних здібностей майбутніх педагогів ЗДО в умовах державного освітнього стандарту / Ю. А. Руденко, І. М. Непомняща, А. І. Просенюк // Інноваційна педагогіка. - 2021. - Вип. 32(1). - С. 146-148. |
Abstract: | У статті розкрито психолого-педагогічні умови розвитку професійних здібностей майбутніх педагогів закладів дошкільної освіти в умовах державного освітнього стандарту вищої освіти. Цей стандарт є комплексом нормативних, організаційних та методичних документів, які визначають структуру та зміст професійних напрямів підготовки та створюють основу для забезпечення необхідної якості підготовки майбутніх педагогів закладів дошкільної освіти. Наведено професійні компетенції, які використовується у державному освітньому стандарті для позначення професійних здібностей, які формуються у педагога під час освоєння основної освітньої програми та передбачають досягнення такого професійного рівня, який відіб’ється на професійних знаннях про сучасні освітні методи та на вмінні їх практичного застосування. The article reveals the psychological and pedagogical conditions for the development of professional abilities of future teachers of preschool education in terms of the state educational standard of higher education. This standard is a set of normative, organizational and methodological documents that define the structure and content of professional areas of training and create a basis for ensuring the necessary quality of training of future teachers of preschool education. The professional competencies used in the state educational standard to denote the professional abilities that are formed in the teacher during the development of the basic educational program and provide for the achievement of such a professional level, which will affect professional knowledge of modern educational methods and their practical application. |
URI: | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14699 |
Appears in Collections: | Кафедра теорії та методики дошкільної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Rudenko Yuliia Anatoliivna 2021.pdf | 140.65 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.