Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14635
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ноздрова, Оксана Павлівна | - |
dc.contributor.author | Nozdrova, Oksana Pavlivna | - |
dc.contributor.author | Гордієнко, А. | - |
dc.date.accessioned | 2022-04-19T08:56:21Z | - |
dc.date.available | 2022-04-19T08:56:21Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Ноздрова О. П. Методи подолання стресу в педагогічному середовищі / О. П. Ноздров, А. Гордієнко // Модернізація освітнього процесу в сучасних закладах освіти : збірник наукових праць / редкол. О. Я. Чебикін та [ін.]; / Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"; Нерубайський навчально-виховний комплекс "школа-гімназія" Нерубайсько сільської ради. – Одеса: Університет Ушинського, 2022. – 160-166. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14635 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто поняття «стресових бар'єрів» як впливових чинників зміни атмосфери в педагогічному середовищі. Досліджено причини та ознаки стресової напруги, проаналізовано поняття «професійне вигорання» викладача та ефективні методи щодо подолання негативних емоцій. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"; Нерубайський навчально-виховний комплекс "школа-гімназія" Нерубайської сільської ради | uk |
dc.subject | стрес | uk |
dc.subject | професійне вигорання | uk |
dc.subject | методи щодо подолання негативних емоцій | uk |
dc.title | Методи подолання стресу в педагогічному середовищі | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2022 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Nozdrova Oksana Pavlivna 2022.pdf | 1.78 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.