Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14562
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКорольова, Тетяна Михайлівна-
dc.contributor.authorKorolova, Tetiana Mykhailivna-
dc.contributor.authorПопова, Олександра Володимирівна-
dc.contributor.authorPopova, Oleksandra Volodymyrivna-
dc.date.accessioned2022-04-12T18:25:12Z-
dc.date.available2022-04-12T18:25:12Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationArab World English Journal (AWEJ) Volume 12. Number 3. September 2021uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14562-
dc.description.abstractThe article covers the issues related to implementing intercultural events into teaching foreign languages to Ukrainian university students. Against the backdrop of the requirements set by the Bachelor Educational Programs learning outcomes, the main aim of this research is to investigate how the integration of international work and methodological tools of teaching foreign languages to Ukrainian students can contribute to their academic success. The significance of the study manifests itself through the analysis of the methodological background for successful teaching foreign languages to Ukrainian students under current transformed teaching learning conditions. У статті висвітлюються питання впровадження міжкультурних заходів у навчання іноземних мов студентам українських вишів. На тлі вимог, які висуваються до результатів навчання за освітніми програмами бакалавра, головною метою даного дослідження є дослідити, як інтеграція міжнародної роботи та методичних засобів навчання іноземних мов українських студентів може сприяти їх академічній успішності. Важливість дослідження проявляється через аналіз методологічної основи успішного викладання іноземних мов українських студентів у сучасних трансформованих умовах викладання навчання.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherKorolova Т. М. Intercultural Activities in Teaching Foreign Languages: Modern Ukrainian Dimension / Т. М. Korolova, О. V. Popova // A Longitudinal Classroom-Based Study in Saudi Arabia. - 2021. - V. 12, №3. September. - Р. 432-449.uk
dc.subjectEnglishuk
dc.subjectChineseuk
dc.subjectTurkishuk
dc.subjectKoreanuk
dc.subjectteaching foreign languagesuk
dc.subjectUkrainian studentsuk
dc.subjectcrosscultural communicationuk
dc.subjectанглійська моваuk
dc.subjectкитайська моваuk
dc.subjectтурецька моваuk
dc.subjectкорейська моваuk
dc.subjectвикладання іноземних мовuk
dc.subjectукраїнські студентиuk
dc.subjectміжкультурне спілкуванняuk
dc.titleIntercultural Activities in Teaching Foreign Languages: Modern Ukrainian Dimensionuk
dc.title.alternativeМіжкультурна діяльність у навчанні іноземних мов: сучасний український вимірuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра перекладу і теоретичної та прикладної лінгвістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Intercultural Activities in Teaching 2021.pdf359.14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.