Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 11-20 of 46 (Search time: 0.0 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2015Імідж держави й національний брендинг: взаємообумовленість понятьСемченко, О. А.
2015Класичні політичні ідеології: базові принципи та сутнісні розбіжностіКуц, Г. М.
2015Інформаційні війни як загроза національної безпеки країнЇжа, М. М.
2015Рефлексивна структура ідентичностіБушанський, В. В.
2015Подолання гендерних стереотипів як показник розвитку громадянського суспільства та демократичних перетвореньЩедрова, Г. П.
2015Основні підходи до аналізу політичної культури як важливої складової демократичних перетвореньПоліщук, І. О.
2015Світова та українська специфіка брендингу містНагорняк, Т. Л.
2015Pathologies of post-soviet political choice and possible recipes for their overcomingIakovlev, D. V.
2015Концепт «геополітичний ризик» у структурі оцінки інвестиційного клімату країниКривошеїн, В. В.
2015Перспективи застосування герменевтичного підходу для дослідження української політичної думки першої половини XX століттяВдовичин, Ігор Ярославович