Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14449
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛиненко, А. Ф.-
dc.date.accessioned2022-04-06T09:23:49Z-
dc.date.available2022-04-06T09:23:49Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationЛиненко А. Ф. Розуміння як педагогічна проблема / А. Ф. Линенко // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2012. – № 7. – С. 62-64.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14449-
dc.description.abstractУ статті розглядається проблема розуміння у філософському, психологічному й педагогічному аспектах, сутність герменевтичного підходу в підготовці майбутніх учителів, його значення в розвитку їх пізнавальної і духовної активності, рефлексії, комунікативних умінь, а також вплив на професійний саморозвиток.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectрозумінняuk
dc.subjectмайбутні учителіuk
dc.subjectпрофесійний саморозвитокuk
dc.titleРозуміння як педагогічна проблемаuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lynenko.pdf530.34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.