Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14169
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРоманова, В. С.-
dc.date.accessioned2022-03-23T18:14:09Z-
dc.date.available2022-03-23T18:14:09Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationРоманова В. С. Структурні та динамічні характеристики ціннісних орієнтацій студентів / В. С. Романова // // Наука і освіта. – 2009. – №5. – С. 140-145.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14169-
dc.description.abstractСтаття присвячена вивченню ролі емоційного інтелекту учасників групового процесу та його впливу на соціальні взаємодії членів групи. Визначаються складові емоційного інтелекту (емоційна компетентність, самоконтроль проявів емоційного життя, самоусвідомлення власних емоцій, мотивація. The article reveals the role of emotional intelligence of participants of group process and its influence on social interaction of group members. The author ascertains constituents of emotional intelligence (emotional competence, self-control of emotional life displaying, consciousness of own emotions, motivation).uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"uk
dc.subjectемоційний інтелектuk
dc.subjectемпатіяuk
dc.subjectсамоусвідомлення емоційuk
dc.subjectсамоконтрольuk
dc.subjectemotional intelligenceuk
dc.subjectempathyuk
dc.subjectconsciousness of emotionsuk
dc.subjectself-controluk
dc.titleСтруктурні та динамічні характеристики ціннісних орієнтацій студентівuk
dc.title.alternativeStructural and dynamic features of students’ value orientationsuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2009

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V. S. Romanova 2009.pdf125.07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.