Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14168
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРадчук, Г. К.-
dc.date.accessioned2022-03-23T12:21:16Z-
dc.date.available2022-03-23T12:21:16Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationРадчук Г. К. Структурні та динамічні характеристики ціннісних орієнтацій студентів / Г. К. Радчук // Наука і освіта. – 2009. – №5. – С 135-139.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14168-
dc.description.abstractУ статті актуалізується проблема вивчення аксіогенезу студентів – майбутніх фахівців гуманітарної сфери. Експериментальне дослідження на основі використання опитувальника Ш.Шварца дозволило встановити домінуючі тенденції та структурні особливості ціннісних орієнтацій студентів у процесі навчання у вишах. he article deals with the issue of axiogenesis of students – future specialists in humanities. Based on experimental research conducted with application of Sh. Schwarz’s questionnaire there was ascertained the dominating tendency and structural features of students’ value orientations in the process of studies at higher educational institutions.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherБукаєв Вадим Вікторовичuk
dc.subjectаксіогенезис студентівuk
dc.subjectфахівці гуманітарної сфериuk
dc.subjectдомінуючі тенденціїuk
dc.subjectдинамічні характеристикиuk
dc.subjectструктурні особливостіuk
dc.subjectціннісні орієнтації студентівuk
dc.subjectstudents’ axiogenesisuk
dc.subjectspecialists in humanitiesuk
dc.subjectdominating tendenciesuk
dc.subjectstudents’ value orientationsuk
dc.subjectstructural featuresuk
dc.subjectdynamic characteristicsuk
dc.titleСтруктурні та динамічні характеристики ціннісних орієнтацій студентівuk
dc.title.alternativeStructural and dynamic features of students’ value orientationsuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2009

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
G. K. Radchuk 2009.pdf125.31 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.