Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13911
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТатаринова, Світлана Олексіївна-
dc.contributor.authorTatarynova, Svitlana Oleksyivna-
dc.date.accessioned2022-03-09T14:55:10Z-
dc.date.available2022-03-09T14:55:10Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationТатаринова С. О. До проблеми формування логіко-математичних понять у практиці роботи дошкільного навчального заклад / С. О. Татаринова // Наука і освіта. – 2010. – №8. – С. 148-151.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13911-
dc.description.abstractУ статті надано аналіз рівня підготовки сучасних вихователів до формування логіко-математичних понять у дітей старшого дошкільного віку в умовах чинної системи навчання і виховання в дошкільному навчальному закладі. he article provides an analysis of the level of preparation of modern educators for the formation of logical and mathematical concepts in older preschool children in the current system of education and upbringing in preschool education.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"uk
dc.subjectлогіко-математичні поняттяuk
dc.subjectформування логіко-математичних понятьuk
dc.subjectпізнавальна діяльністьuk
dc.subjectlogical-mathematical conceptsuk
dc.subjectformation of logical-mathematical conceptsuk
dc.subjectcognitive activityuk
dc.titleДо проблеми формування логіко-математичних понять у практиці роботи дошкільного навчального закладuk
dc.title.alternativeTo the problem of formation of logical-mathematical concepts in the practice of preschool educational institutionuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2010

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tatarynova Svitlana Oleksyivna 2010.pdf74.66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.