Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13889
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГерантія, Т. Е.-
dc.date.accessioned2022-03-07T16:56:30Z-
dc.date.available2022-03-07T16:56:30Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationГерантія Т. Е. Саморегуляція професійної діяльності як умова результативного визначення в майбутній спеціальності серед студентів філологів / Т. Е. Герантія // Наука і освіта. – 2010. – №8. – С. 65-68.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13889-
dc.description.abstractНа рівні поставленого в статті завдання автором наведено шляхи вирішення проблеми усвідомленого забезпечення організації майбутньої професійної діяльності студентів шляхом використання здібності до саморегуляції діяльності. У статті розглянуто результати тестових методик, які дають право вважати, що саморегуляція діяльності студента значно підвищить показники ефективності навчальної і майбутньої професійної діяльності. At the level of the task set in the article, the author presents ways to solve the problem of conscious support of the organization of the future professional activity of students by using the ability to self-regulate activities. The article considers the results of test methods, which give the right to believe that self-regulation of student activities will significantly increase the effectiveness of educational and future professional activities.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"uk
dc.subjectсаморегуляція професійної діяльностіuk
dc.subjectпрофесійне самовизначенняuk
dc.subjectпрофесійна метаuk
dc.subjectмайбутній фахівець-філологuk
dc.subjectself-regulation of professional activityuk
dc.subjectprofessional self-determinationuk
dc.subjectprofessional goaluk
dc.subjectfuture philologistuk
dc.titleСаморегуляція професійної діяльності як умова результативного визначення в майбутній спеціальності серед студентів філологівuk
dc.title.alternativeSelf-regulation of professional activity as a condition for effective determination in the future specialty among students of philologyuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2010

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Guarantee 2010.pdf92.96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.