Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1379
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоновалова, Катерина Ігорівна-
dc.contributor.author-
dc.contributor.authorKonovalova, Kateryna Ihorivna-
dc.date.accessioned2019-01-28T11:57:42Z-
dc.date.available2019-01-28T11:57:42Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationКоновалова, К. І. Формування професійної культури майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти у процесі фахової підготовки [Текст] : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Катерина Ігорівна Коновалова; наук. кер. О. В. Ковшар; ДВНЗ "Криворіз. держ. пед. ун-т"; Державний заклад "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2018. – 310 с.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1379-
dc.description.abstractУ дисертації вперше виявлено й обґрунтовано педагогічні умови формування професійної культури майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти у процесі фахової підготовки (занурення майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти в культурно-освітнє середовище закладу вищої освіти; забезпечення інтерактивного технологічного супроводу в освітньому процесі формування у майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти професійної культури; спрямованість змісту нормативних фахових дисциплін на культурологічно-професійний компонент). The pedagogical conditions the formation of consistency of future pre-school education teachers in professional training has been determined for the first time in the dissertation (involvement of future pre-school education teachers in the cultural and educational sphere of school of higher learning, used interactive technologies in the educational process for the formation of professional culture of future pre-school education teachers, coverage of in the content of normative professional disciplines with the cultural and professional component). The essence and structure of the phenomenon «professional culture future pre-school education teachers» (cognitive, value, personally active and reflexive components with their corresponding criteria and indicators) have been disclosed.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherКриворізький державний педагогічний університет; Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectмайбутні вихователі закладів дошкільної освітиuk
dc.subjectпрофесійна культураuk
dc.subjectпрофесійна культура майбутніх вихователів закладів дошкільної освітиuk
dc.subjectфахова підготовка майбутніх вихователів закладів дошкільної освітиuk
dc.subjectмодельuk
dc.subjectпедагогічні умовиuk
dc.subjectfuture pre-school education teachersuk
dc.subjectprofessional cultureuk
dc.subjectprofessional culture of future pre-school education teachersuk
dc.subjectprofessional training of future pre-school education teachersuk
dc.subjectmodeluk
dc.subjectpedagogical conditionsuk
dc.titleФормування професійної культури майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти у процесі фахової підготовкиuk
dc.title.alternativeThe formation of professional culture of future pre-school education teachers during professional traininguk
dc.typeThesisuk
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Коновалова Катерина Ігорівна.pdf1.06 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.