Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13738
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСлюсаренко, Марія Іванівна-
dc.contributor.authorSliusarenko, Mariia Ivanivna-
dc.date.accessioned2022-02-11T11:45:45Z-
dc.date.available2022-02-11T11:45:45Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationСлюсаренко М. І. Осмислення дифеніцій як шлях до вироблення наукового критичного мислення у студентів / М. І. Слюсаренко // Імідж сучасного педагога : електрон. науковий фаховий журнал. - 2021. - № 5 (200). - С. 77–80.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13738-
dc.description.abstractСучасна вища освіта покликана формувати компетентного професіонала для певної сфери діяльності, а також ростити науково-педагогічні кадри. Прищеплення любові до науки, розвиток критичного мислення та навичок наукового творчого пошуку є одним з пріоритетних завдань продуктивного навчання. Важливим фактором для досягнення мети у процесі навчання є доцільно вибраний метод. Навчальна дисципліна «Основи наукових досліджень» має на меті підготувати студентів до наукової творчої діяльності, до написання статей та курсових і кваліфікаційних робіт. У процесі вивчення дисципліни студенти мають також опанувати наукові поняття та їх визначення. Modern higher education is designed to form a competent professional for a particular professional field, as well as to create new academicians and pedagogical staff. Instilling a love of science, developing critical thinking, and skills of non-standard academic research is one of the priorities of productive learning. An important factor for achieving the goal in the learning process is the appropriate method. The discipline "Fundamentals of Scientific Research" aims to prepare students for scientific and creative activities, writing articles, term papers, and graduation theses papers. In the process of studying the discipline, students must also master scientific concepts and their definitionsuk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПолтав. обл. ін-т післядипл. пед. освіти ім. М. В. Остроградського; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН Україниuk
dc.subjectнауково-педагогічна діяльністьuk
dc.subjectдефініціїuk
dc.subjectметоди навчанняuk
dc.subjectчергування теорії і практикиuk
dc.subjectздобування знанняuk
dc.subjectscientific and pedagogical activityuk
dc.subjectdefinitionsuk
dc.subjectlearning methoduk
dc.subjectalternation of theory and practiceuk
dc.subjectknowledge acquisitionuk
dc.titleОсмислення дифеніцій як шлях до вироблення наукового критичного мислення у студентівuk
dc.title.alternativeComprehension of Definitions as a Way to Develop Scientific Critical Thinking in Studentsuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра теорії та методики практичної психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sliusarenko Mariia Ivanivnа 2021.pdf668.98 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.