Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13728
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMu Yage-
dc.date.accessioned2022-02-10T12:00:54Z-
dc.date.available2022-02-10T12:00:54Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationMu Yage Application of performance assessment in oral chinese teaching as a foreign language: intermediate level Chinese / Mu Yage // Modern vectors of science and education development in China and Ukraine (中国与乌克兰科学及教 育前沿研究): International annual journal. – Odesa: South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky, Harbin : Harbin Engineering University, 2020. – Issue 6. – Р. 170-176.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13728-
dc.description.abstractPerformance assessment uses is a process-oriented approach that enables students to show their thinking processes in more realistic or simulated situations, and to more comprehensively investigate students’ mastery in certain knowledge as well as their skills. At present, most of the applied disciplines involving performance evaluation in China focus on English, Chinese, mathematics, chemistry and other disciplines, but little attention is paid to teaching Chinese as a foreign language. Because of the differences in subject tasks and teaching objects, teaching of Chinese as a foreign language has its own uniqueness. Оцінювання ефективності використовує процесно-орієнтований підхід, який дає змогу студентам показати свої процеси мислення в більш реалістичних або змодельованих ситуаціях, а також більш всебічно дослідити оволодіння студентами певними знаннями, а також їхніми навичками. Оцінювання успішності в Китаї зосереджено на англійській, китайській, математиці, хімії та інших дисциплінах, але викладанню китайської мови як іноземної приділяється мало уваги.uk
dc.language.isozhuk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectperformance assessmentuk
dc.subjectteaching Chinese as a foreign languageuk
dc.subjectapplied researchuk
dc.subjectoral teachinguk
dc.subjectоцінювання успішностіuk
dc.subjectвикладання китайської мови як іноземноїuk
dc.subjectприкладні дослідженняuk
dc.subjectусне навчанняuk
dc.titleApplication of performance assessment in oral chinese teaching as a foreign language: intermediate level Chineseuk
dc.title.alternativeЗастосування оцінки успішності в усному викладанні китайської мови як іноземної: китайська на середньому рівніuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2020

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mu Yage 2020.pdf4.93 MBAdobe PDFView/Open
Mu Yage.pdf4.07 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.