Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13701
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСергета, І. В.-
dc.contributor.authorОсадчук, Н. І.-
dc.contributor.authorСергета, Д. П.-
dc.date.accessioned2022-02-09T12:55:11Z-
dc.date.available2022-02-09T12:55:11Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationСергет І. В. Комплексна оцінка фізичного розвитку дітей різного віку: сучасні підходи та прикладні аспекти / І. В. Сергета, Н. І. Осадчук, Д. П. Сергета // Наука і освіта. – 2010. – №6. – С. 170-173.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13701-
dc.description.abstractУ дослідженні розроблений підхід до здійснення поглибленої оцінки фізичного розвитку дітей різного віку на підставі використання комплексного показника гармонійності фізичного розвитку та обґрунтована методика визначення ступеня ризику виникнення відхилень у морфофункціональному стані новонароджених дітей. In the scientific research there was elaborated an approach to performing profound evaluation of physical development of children of different ages via using a complex index of harmonious physical development. The article scientifically substantiates a method of determining the risk of abnormalities in morphofunctional state of newborns.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectдітиuk
dc.subjectфізичний розвитокuk
dc.subjectкомплексна оцінкаuk
dc.subjectchildrenuk
dc.subjectphysical developmentuk
dc.subjectcomplexassessmentuk
dc.titleКомплексна оцінка фізичного розвитку дітей різного віку: сучасні підходи та прикладні аспектиuk
dc.title.alternativeComplex assessment of physical development of children of different ages: modern approaches and applied aspectsuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2010

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
I.V. Serheta 2010.pdf97.46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.