Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13678
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКобильнік, Л. М.-
dc.date.accessioned2022-02-07T11:27:02Z-
dc.date.available2022-02-07T11:27:02Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationКобильнік Л. М. Психологічні засади творчого потенціалу студентської молоді в процесі самоактуалізації їх особистості / Л. М. Кобильнік // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2012. – № 3. – С. 70-75.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13678-
dc.description.abstractУ статті подано аналіз результатів експериментально-діагностичного дослідження процесу самоактуалізації студентів, їх творчого потенціалу, готовності до професійно-педагогічного саморозвитку та наведено результати соціальної креативності студентів.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectгуманістична психологіяuk
dc.subjectтворчий потенціалuk
dc.subjectособистістьuk
dc.subjectсамоактуалізаціяuk
dc.subjectсамореалізаціяuk
dc.subjectсаморозвитокuk
dc.titleПсихологічні засади творчого потенціалу студентської молоді в процесі самоактуалізації їх особистостіuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kobylnik.pdf606.3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.