Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1342
Title: Формування готовності майбутніх учителів образотворчого мистецтва до інтерпретації художніх творів
Other Titles: The formation of the future fine arts teachers availability to the artistic works interpretation
Authors: Колоянова, Ольга Геннадіївна
Koloyanova, Olga Gennadiyivna
Keywords: інтерпретація художнього твору
інтерпретаційна діяльність
майбутні вчителі образотворчого мистецтва
художньо-педагогічна інтерпретація
готовність
интерпретация художественного произведения
artistic works interpretation
the interpretational activity of the fine arts teacher
the future fine arts teachers
the artistic pedagogical interpretation
the availability
Issue Date: 2013
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Колоянова, О. Г. Формування готовності майбутніх учителів образотворчого мистецтва до інтерпретації художніх творів : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Ольга Геннадіївна Колоянова; наук. кер. І. В. Пастир; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2013. – 20 с.
Abstract: Дисертацію присвячено проблемі формування готовності майбутніх учителів образотворчого мистецтва до інтерпретації художніх творів. У дослідженні науково обґрунтовано сутність феномена «готовність майбутнього вчителя образотворчого мистецтва до інтерпретації художніх творів»; визначено компоненти (мотиваційно-ціннісний, когнітивний, діяльнісно-творчий), критерії, показники, схарактеризовано рівні (високий, середній, низький) сформованості готовності студентів до інтерпретації творів образотворчого мистецтва. Визначено педагогічні умови, за яких досягається позитивна динаміка формування готовності до інтерпретації художніх творів у майбутніх учителів образотворчого мистецтва: стимулювання мотивації інтерпретаційної діяльності з урахуванням суб’єктних тенденцій її розвитку у студентів; залучення майбутніх учителів до художнього діалогу з творами образотворчого мистецтва з використанням методів їх мистецтвознавчого дослідження; послідовне занурення студентів до різновидів позааудиторної роботи, спрямованої на набуття досвіду глядацької, науково-критичної та художньо-педагогічної інтерпретації творів образотворчого мистецтва. The dissertation is devoted to the problem of availability formation of the future teachers of fine arts to the artistic works interpretation. The research has scientifically grounded the essence and the structure of the phenomenon «the future fine arts teacher availability to the artistic works interpretation». The components (value motivated, cognitive, active creative), the criteria and their indices have been determined. The levels of the students availability formation to the fine arts works interpretation have been characterized (high, medium, low). It has been determined the pedagogical condition which are necessary and sufficient for positive dynamics formation of the future fine arts teachers to the artistic works interpretations: stimulation of interpretation activity motivation taking into account students subjective tendencies of its development; involvement of the future teachers to the fiction dialogue with fine arts works using the methods of their art criticism research; step by step students immersing into different out of class work which is aimed at gaining of experience in spectator, scientific critical and fiction pedagogical fine arts works interpretation. The model and experimental technique of this process of its implementation have been scientifically developed and experimentally checked.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1342
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Koloyanova.pdf201 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.