Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13417
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Вітер, Н. Б. | - |
dc.date.accessioned | 2021-12-24T15:11:47Z | - |
dc.date.available | 2021-12-24T15:11:47Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Вітер Н. Б. Фізична культура здоров’язберегаючого напрямку із застосуванням інноваційних технологій в період пандемії в середній школі / Н. Б. Вітер // Сучасні проблеми фізичного виховання, спорту та здоров’я людини : матеріали V інтернет-конференції (Одеса, 17-18 листопада 2021 р.). – Одеса : видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2021. – С. 117-122. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13417 | - |
dc.description.abstract | Розглядаються питання застосування інноваційних технологій здоровязберегаючого напрямку в період пандемії коронавірусу SARS-COV2 в середній школі. Інноваційна діяльність учителя спрямована на перетворення існуючих форм і методів виховання, створення нових цілей і засобів її реалізації, тому вона є одним з видів продуктивної, творчої діяльності людей. Особливо актуальна вона є в період пандемії коронавірусу SARS-Cov2, тому що в той час, коли діти навчаються в школі, а не дистанційно, вони повинні компенсувати недополучений фізичний розвиток під час самоізоляції та дистанційного навчання. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Букаєв Вадим Вікторович | uk |
dc.subject | фізична культура | uk |
dc.subject | школярі | uk |
dc.subject | дистанційне навчання | uk |
dc.subject | коронавірус | uk |
dc.subject | інноваційні технології | uk |
dc.title | Фізична культура здоров’язберегаючого напрямку із застосуванням інноваційних технологій в період пандемії в середній школі | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Сучасні проблеми фізичного виховання, спорту та здоров’я людини (2021) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Viter 2021.pdf | 457.98 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.