Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13333
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Пільова, Світлана Георгіївна | - |
dc.contributor.author | Пилёва, Светлана Георгиевна | - |
dc.contributor.author | Pilyova, Svitlana Georgiіvna | - |
dc.date.accessioned | 2021-12-20T14:29:30Z | - |
dc.date.available | 2021-12-20T14:29:30Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Пільова С. Г. Впровадження принципів інклюзивної освіти у сферу фізичної культури і спорту / С. Г. Пільова // Сучасні проблеми фізичного виховання, спорту та здоров’я людини : матеріали ІV інтернет-конференції (Одеса, 24-25 листопада 2020 р.). – Одеса : видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2020. – С. 53-55. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13333 | - |
dc.description.abstract | В інклюзивній освіті фізичне виховання і фізична культура можуть стати значно більшою проблемою в порівнянні з іншими шкільними предметами. Потрібні значні зміни програми, організація та змісту уроку відповідно до інтересів і можливостей всіх дітей, що навчаються в одному класі. Однак завдання фізичного виховання дітей з обмеженими можливостями не можуть і не повинні звестися тільки до рекреації, а здорових дітей – до розвитку толерантності. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Букаєв Вадим Вікторович | uk |
dc.subject | інклюзивна освіта | uk |
dc.subject | фізичне виховання | uk |
dc.subject | фізична культура | uk |
dc.subject | фізичне виховання дітей з обмеженими можливостями | uk |
dc.title | Впровадження принципів інклюзивної освіти у сферу фізичної культури і спорту | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Сучасні проблеми фізичного виховання, спорту та здоров’я людини (2020) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Pilyova Svitlana Georgiіvna 2020.pdf | 1.83 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.