Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1294
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКірєєва, Уляна Валеріївна-
dc.contributor.authorKireyeva, Ulyana Valeriyivna-
dc.date.accessioned2019-01-14T13:29:36Z-
dc.date.available2019-01-14T13:29:36Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationКірєєва, У. В. Психологічні особливості розвитку Я-концепції майбутніх соціальних педагогів у процесі професійної підготовки : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Уляна Валеріївна Кірєєва; наук. кер. А. В. Фурман; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2013. – 20 с.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1294-
dc.description.abstractДисертаційна робота присвячена вивченню проблеми розвитку позитивної Я-концепції соціальних педагогів у процесі професійного навчання. Запропонована модель розвитку позитивної Я-концепції студента у системі навчання у сучасному ВНЗ. Розроблена анкета виявлення психологічних особливостей розвитку Я-концепції студентів. Встановлено, що змістовні характеристики Я-концепції особистості майбутніх соціальних педагогів у цілому характеризуються неглибоким усвідомленням себе, нерозвиненим саморозумінням. Значна частина студентів не володіє позитивним самоставленням, достатньою впевненістю у собі та емоційною стійкістю, що перешкоджає розвитку позитивної Я-концепції. The thesis is devoted to studying the problems of positive self-concept social educators during training. The model of the development of a positive self-concept of students in the education system in the modern university. Developed questionnaire identifying psychological characteristics of self-concept of students. Established that the essential features of self-concept of future social educators in general are characterized by shallow knowledge of yourself undeveloped self. Much of the students does not have a positive self-understanding sufficient self-confidence and emotional stability, which prevents the development of a positive self-concept.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectсамосвідомістьuk
dc.subjectособистістьuk
dc.subjectЯ-концепціяuk
dc.subjectсоціальний педагогuk
dc.subjectпрофесійне навчанняuk
dc.subjectсаморозумінняuk
dc.subjectемоційна рівновагаuk
dc.subjectвпевненість у собіuk
dc.subjectсамотворчість самосознаниеuk
dc.subjectconsciousnessuk
dc.subjectpersonalityuk
dc.subjectself-conceptuk
dc.subjectsocial educatoruk
dc.subjectvocational traininguk
dc.subjectself-understandinguk
dc.subjectemotional balanceuk
dc.subjectself-confidenceuk
dc.subjectself-creationuk
dc.titleПсихологічні особливості розвитку Я-концепції майбутніх соціальних педагогів у процесі професійної підготовкиuk
dc.title.alternativePsychological peculiarities of self-concept developing of future social educators in professional traininguk
dc.typeThesisuk
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кірєєва Уляна Валеріївна.aref.pdf1.09 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.