Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1290
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКічук, Ярослав Валерійович-
dc.contributor.authorKichuk, Yaroslav Valeriyovych-
dc.date.accessioned2019-01-14T11:31:22Z-
dc.date.available2019-01-14T11:31:22Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationКічук, Я. В. Теоретичні і методичні засади формування правової компетентності майбутнього соціального педагога в умовах університетської педагогічної освіти : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Ярослав Валерійович Кічук; наук. консультант М. П. Лещенко; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2010. – 40 с.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1290-
dc.description.abstractУ дисертації вперше розкрито сутність і структуру правової компетентності майбутніх соціальних педагогів. Висвітлено науково-теоретичні засади формування правової компетентності студентів в умовах ступеневої професійної підготовки. Розроблено концептуальну модель процесу формування правової компетентності студентів як педагогічної системи, що функціонує в сучасному педагогічному університеті. Теоретично обґрунтовано й апробовано педагогічну технологію формування правової компетентності майбутніх соціальних педагогів, змістове ядро якої складають педагогічні умови, розгортання яких відбувається у логіці підсистеми „бакалавр – спеціаліст – магістр”. В диссертации впервые раскрыта сущность и структура правовой компетентности будущих социальных педагогов. The dissertation is the first to reveal the essence and structure of legal competence of future social pedagogues. The work covers the scientific and theoretical basics of forming legal competence among students receiving multi-level professional training. The author developed a conceptual model of the process to form legal competence of students as a pedagogical system which functions in the modern pedagogical university. The author has theoretically proven and approved the pedagogical technique of forming legal competence of future social pedagogues. The essence of the technique consists of pedagogical conditions to be implemented within the “Bachelor” – “Specialist” – “Magister” logic model.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectправова компетентністьuk
dc.subjectмайбутній соціальний педагогuk
dc.subjectправореалізаційна діяльністьuk
dc.subjectправозахисна діяльністьuk
dc.subjectпедагогічні умовиuk
dc.subjectтехнологіяuk
dc.subjectуніверситетська педагогічна освітаuk
dc.subjectlegal competenceuk
dc.subjectfuture social pedagogueuk
dc.subjectlegal implementation activityuk
dc.subjectlegal protection activityuk
dc.subjectpedagogical conditionsuk
dc.subjecttechniqueuk
dc.subjectuniversity-based pedagogical educationuk
dc.titleТеоретичні і методичні засади формування правової компетентності майбутнього соціального педагога в умовах університетської педагогічної освітиuk
dc.title.alternativeTheoretical and methodological basics of forming legal competence of the future social pedagogue under the conditions of university-based pedagogical educationuk
dc.typeThesisuk
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kichuk. aref.pdf274.14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.