Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12818
Title: | Формування ефективних копінг-стратегій учителів як захист їхнього психологічного здоров'я |
Other Titles: | Formation of effective coping strategies of teachers as protection of their psychological health |
Authors: | Кіясь, А. В. |
Keywords: | копінг-поведінка копінг-стратегії ефективність копінгу синдром емоційного вигорання особистісні професійно-особистісні якості вчителя стресовий стан coping-behaviour coping-strategies coping efficiency stress state the emotional burning-out syndrome personal resources |
Issue Date: | 2010 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» |
Citation: | Кіясь А. В. Формування ефективних копінг-стратегій учителів як захист їхнього психологічного здоров'я / А. В. Кіясь // Наука і освіта. – 2010. – №3. – С. 44-48. |
Abstract: | У статті представлено дослідження копінг-поведінки вчителів. Досліджуються фактори, які сприяють ефективності копінг-поведінки. Встановлюються особистісно-професійні характеристики, які впливають на ефективність копінг-поведінки вчителів. Проводиться дослідження індивідуальних копінг-стратегій учителів та їх роль у захисті психологічного здоров’я вчителів. The article analyzes teachers’ coping-behaviour and factors instrumental in efficiency of coping-behaviour; determines personal and psychological characteristics influencing efficacy of teachers’ coping-behaviour. The author investigates teachers’ individual coping-strategies and their role in protecting teachers’ psychological health. |
URI: | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12818 |
Appears in Collections: | 2010 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
A.V. Kiyas 2010.pdf | 102.66 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.