Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/12783
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЦерна, Світлана Вікторівна-
dc.contributor.authorTserna, Svitlana Viktorovna-
dc.date.accessioned2021-10-08T07:28:10Z-
dc.date.available2021-10-08T07:28:10Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationЦерна С. В. Процес засвоєння лексики німецької мови на основі інтенсивних методів навчання / С. В. Церна // // Наука і освіта. – 2010. – №2. – С. 195-198.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/12783-
dc.description.abstractУ статті представлено критичний аналіз інтенсивних (сугестопедичного та релаксопедичного) методів навчання лексики німецької мови, а також подано їх характеристику за рівнями засвоєння лексики німецької мови. The article presents critical analysis of intensive methods (suggestopedical and relaxopedical) of teaching German vocabulary, as well as their characteristics according to the levels of mastering vocabulary of the German language.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectіншомовна лексикаuk
dc.subjectнімецька моваuk
dc.subjectінтенсивні методи навчання навчанняuk
dc.subjectforeign vocabulary.uk
dc.subjectthe German languageuk
dc.subjectintensive educational methodsuk
dc.titleПроцес засвоєння лексики німецької мови на основі інтенсивних методів навчанняuk
dc.title.alternativeThe process of learning German vocabulary on the basis of intensive teaching methodsuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2010

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
S. V. Tserna 2010.pdf97.8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.