Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/12715
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНіколаї, Галина Юріївна-
dc.contributor.authorNikolai, Halyna Yu-
dc.contributor.authorЛиненко, Алла Францівна-
dc.contributor.authorLynenko, Alla Frantsevna-
dc.contributor.authorКьон, Наталя Георгіївна-
dc.contributor.authorKoehn, Natalya Georgiivna-
dc.contributor.authorBoichenko, Maryna-
dc.date.accessioned2021-10-01T07:36:36Z-
dc.date.available2021-10-01T07:36:36Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationNikolai H. Interdisciplinary Coordination in Historical-Theoretical and Music-Performing Training of Future Musical Art Teachers / Nikolai H., Lynenko А., Koehn N., Boichenko N. // Journal of History Culture and Art Research (ISSN: 2147-0626) Tarih Kültür ve Sanat Araştırmaları Dergisi Vol. 9, No. 1, March 2020. - P. 225-235.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/12715-
dc.description.abstractThe article investigates the basic blocks of future musical art teachers' training, which include historical-music, theoretical-music, and music-performing disciplines. In this regard, the didactic potential of their interdisciplinary coordination is revealed, and ways of its realization are suggested. The methodological basis of the study includes the phenomenological approach in which music is positioned as a distinctive phenomenon, an ideal substance that comprehends the immense and creates a sensual picture of the world. It is shown that, in contrast to the competence approach, which directs the efforts of researchers to the formation of professional and personal qualities of the teacher, the interdisciplinary approach primarily involves optimization of the curriculum. У статті досліджуються основні блоки підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва, які включають історико-музичну, теоретико-музичну та музично-виконавську дисципліни. У зв'язку з цим розкривається дидактичний потенціал їх міжпредметної координації та пропонуються шляхи його реалізації. Методологічна основа дослідження включає феноменологічний підхід, у якому музика позиціонується як відмінне явище, ідеальна субстанція, яка осмислює величезне та створює чуттєву картину світу. Показано, що на відміну від компетентнісного підходу, який спрямовує зусилля дослідників на формування професійних та особистісних якостей вчителя, міжпредметний підхід насамперед передбачає оптимізацію навчальної програми.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherKarabuk Universityuk
dc.subjectinterdisciplinary coordinationuk
dc.subjectmusic-performing traininguk
dc.subjectpianouk
dc.subjectviolinuk
dc.subjectvocal and choral-conducting traininguk
dc.subjectmethodological approachesuk
dc.subjectmusical art teachersuk
dc.subjectміждисциплінарна координаціяuk
dc.subjectмузично-виконавське навчанняuk
dc.subjectфортепіаноuk
dc.subjectскрипкаuk
dc.subjectвокал та хорове диригуванняuk
dc.subjectвчителі музичного мистецтваuk
dc.subjectметодичні підходиuk
dc.titleInterdisciplinary Coordination in Historical-Theoretical and Music-Performing Training of Future Musical Art Teachersuk
dc.title.alternativeМіждисциплінарна координація в історико-теоретичному та музично-виконавському навчанні майбутніх учителів музичного мистецтваuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра музичного мистецтва і хореографії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Interdisciplinary Coordination in Historic 2020.pdf265.01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.