Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1265
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Карпова, Світлана Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Karpova, Svitlana Mykolayivna | - |
dc.date.accessioned | 2019-01-08T08:28:35Z | - |
dc.date.available | 2019-01-08T08:28:35Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Карпова, С. Н. Формування художньо-професійної культури майбутніх архитекторів у процесі підготовки у вищих навчальних закладах : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Світлана Миколаївна Карпова; наук. кер. Е. Е. Карпова; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2013. – 21 с. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1265 | - |
dc.description.abstract | Дисертаційне дослідження присвячено проблемі формування художньо-професійної культури майбутніх архітекторів у процесі підготовки у вищих навчальних закладах. Науково обґрунтовано та визначено сутність і структуру феномена «художньо-професійна культура майбутніх архітекторів». Визначено компоненти (когнітивний, операційний, ціннісно-орієнтаційний), критерії оцінки (гностичний, процесуальний, рефлексивний) та показники художньо-професійної культури май-бутніх архітекторів; схарактеризовано рівні її сформованості. Виявлено й обґрунтовано педагогічні умови формування художньо-професійної культури майбутніх архітекторів. Розроблено модель, що складається з пропедевтичного, професійної орієнтації образотворчої діяльності, продуктивного етапів, їхнього забезпечення; експериментальна методика формування художньо-професійної культури майбутніх архітекторів на матеріалі навчальної дисципліни «Рисунок» і перевірено їхньої ефективність. The research is dedicated to the problem of forming of artistic and professional culture with architects to be while their studying at higher school. The point and the structure of the phenomenon of “artistic and professional culture of future architects” has been defined and substantiated scientifically. The concept of “professional culture of architects” has been specified. The components, evaluation criteria and rates of artistic and professional culture of future architects have been defined; the levels of its forming have been characterized. Educational conditions of forming of artistic and professional culture of future architects have been detected and substantiated. An experimental model and method of forming of artistic and pro-fessional culture of future architects has been developed; their effectiveness has been tested. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | художньо-професійна культура | uk |
dc.subject | майбутні архітектори | uk |
dc.subject | педагогічні умови | uk |
dc.subject | експериментальна методика | uk |
dc.subject | підготовка | uk |
dc.subject | вищі навчальні заклади | uk |
dc.subject | art and professional culture | uk |
dc.subject | future architects | uk |
dc.subject | pedagogical conditions | uk |
dc.subject | the experimental methods | uk |
dc.subject | training | uk |
dc.subject | institutions of higher education | uk |
dc.title | Формування художньо-професійної культури майбутніх архітекторів у процесі підготовки у вищих навчальних закладах | uk |
dc.title.alternative | Forming of artistic and professional culture with architects to be while their studying at higher school | uk |
dc.type | Thesis | uk |
Appears in Collections: | Автореферати |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Karpova.pdf | 1.04 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.