Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1239
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Казанцева, Лариса Іванівна | - |
dc.contributor.author | Kazantceva, Larysa Ivanovna | - |
dc.date.accessioned | 2019-01-03T10:24:53Z | - |
dc.date.available | 2019-01-03T10:24:53Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Казанцева, Л. І. Теоретичні і методичні засади навчання дітей старшого дошкільного віку : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.02 / Лариса Іванівна Казанцева; наук. консультант А. М. Богуш; МОН України, ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2014. – 44 с. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1239 | - |
dc.description.abstract | У дисертації представлено теоретико-методичний підхід на засадах культурологічного, комунікативного, компетентнісного концептів до проблеми навчання дітей старшого дошкільного віку української мови в умовах полікультурного мовленнєвого середовища; розроблено та науково обґрунтовано функціональну модель розвитку українського мовлення, яка обіймала чотири етапи: пізнавально-орієнтувальний, репродуктивно-мовленнєвий, комунікативно-творчий і оцінно-рефлексивний, доведено ефективність її використання. In thesis there are represented the theoretical-methodical approaches (on the basis of culture-logical, communicative, competence concepts) for the problem of teaching Ukrainian language of children of elder preschool age in the conditions of multi-cultural environment. There is worked out and scientifically grounded the functional model of development of Ukrainian language speaking, which contains four stages: cognitive-oriented, reproductive-speaking, communicative-creative and value-reflexive. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | полікультурний простір | uk |
dc.subject | полікультурне мовленнєве середовище | uk |
dc.subject | дискурсивна діяльність дітей дошкільного віку | uk |
dc.subject | державна мовна політика | uk |
dc.subject | етнічна спільнота | uk |
dc.subject | рідна мова | uk |
dc.subject | нерідна мова | uk |
dc.subject | мовленнєві та комунікативна компетенції | uk |
dc.subject | навчання української мови | uk |
dc.subject | multi-cultural environment | uk |
dc.subject | multi-cultural speaking environment | uk |
dc.subject | discourse activity of children of preschool age | uk |
dc.subject | state language policy | uk |
dc.subject | ethnic community | uk |
dc.subject | native language | uk |
dc.subject | non-native language | uk |
dc.subject | speaking competences | uk |
dc.subject | learning the Ukrainian language | uk |
dc.title | Теоретичні і методичні засади навчання дітей старшого дошкільного віку української мови в полікультурному просторі | uk |
dc.title.alternative | Theoretical and Methodical Basis of Teaching Ukrainian Language of Children of Elder Preschool in the Multi-Cultural Environment | uk |
dc.type | Thesis | uk |
Appears in Collections: | Автореферати |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Kazantceva.pdf | 315.34 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.