Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1239
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКазанцева, Лариса Іванівна-
dc.contributor.authorKazantceva, Larysa Ivanovna-
dc.date.accessioned2019-01-03T10:24:53Z-
dc.date.available2019-01-03T10:24:53Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationКазанцева, Л. І. Теоретичні і методичні засади навчання дітей старшого дошкільного віку : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.02 / Лариса Іванівна Казанцева; наук. консультант А. М. Богуш; МОН України, ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2014. – 44 с.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1239-
dc.description.abstractУ дисертації представлено теоретико-методичний підхід на засадах культурологічного, комунікативного, компетентнісного концептів до проблеми навчання дітей старшого дошкільного віку української мови в умовах полікультурного мовленнєвого середовища; розроблено та науково обґрунтовано функціональну модель розвитку українського мовлення, яка обіймала чотири етапи: пізнавально-орієнтувальний, репродуктивно-мовленнєвий, комунікативно-творчий і оцінно-рефлексивний, доведено ефективність її використання. In thesis there are represented the theoretical-methodical approaches (on the basis of culture-logical, communicative, competence concepts) for the problem of teaching Ukrainian language of children of elder preschool age in the conditions of multi-cultural environment. There is worked out and scientifically grounded the functional model of development of Ukrainian language speaking, which contains four stages: cognitive-oriented, reproductive-speaking, communicative-creative and value-reflexive.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectполікультурний простірuk
dc.subjectполікультурне мовленнєве середовищеuk
dc.subjectдискурсивна діяльність дітей дошкільного вікуuk
dc.subjectдержавна мовна політикаuk
dc.subjectетнічна спільнотаuk
dc.subjectрідна моваuk
dc.subjectнерідна моваuk
dc.subjectмовленнєві та комунікативна компетенціїuk
dc.subjectнавчання української мовиuk
dc.subjectmulti-cultural environmentuk
dc.subjectmulti-cultural speaking environmentuk
dc.subjectdiscourse activity of children of preschool ageuk
dc.subjectstate language policyuk
dc.subjectethnic communityuk
dc.subjectnative languageuk
dc.subjectnon-native languageuk
dc.subjectspeaking competencesuk
dc.subjectlearning the Ukrainian languageuk
dc.titleТеоретичні і методичні засади навчання дітей старшого дошкільного віку української мови в полікультурному просторіuk
dc.title.alternativeTheoretical and Methodical Basis of Teaching Ukrainian Language of Children of Elder Preschool in the Multi-Cultural Environmentuk
dc.typeThesisuk
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kazantceva.pdf315.34 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.