Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12333
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛєскова, А. А.-
dc.date.accessioned2021-09-08T10:29:38Z-
dc.date.available2021-09-08T10:29:38Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationЛєскова А. А. До проблеми класифікації видів педагогічної імпровізації / А. А. Лєскова // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2006. – № 5-6. – С. 53-56.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12333-
dc.description.abstractЯвище педагогічної імпровізації широко відоме у професійній діяльності вчителя. Однак на сьогоднішній день воно залишається недостатньо вивченим з точки зору педагогічної та психологічної науки. Розробка проблеми класифікації видів педагогічної імпровізації дозволяє глибше проаналізувати її сутність, розглянути в усьому розмаїтті. Актуальність також визначається практичними запитами щодо навчання вчителів використання педагогічної імпровізації у процесі педагогічного спілкування з метою підвищення ефективності навчально-виховного процесу.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectпедагогічна імпровізаціяuk
dc.subjectвчительuk
dc.subjectпедагогічна наукаuk
dc.subjectпсихологічна наукаuk
dc.titleДо проблеми класифікації видів педагогічної імпровізаціїuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2006

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Leskova.pdf90.91 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.