Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/12319
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВелитченко, Леонід Кирилович-
dc.contributor.authorVelytchenko, Leonid Kyrylovych-
dc.date.accessioned2021-09-08T09:27:07Z-
dc.date.available2021-09-08T09:27:07Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationВелитченко Л. К. Концептуальні основи визначення поняття педагогічної взаємодії / Л. К. Велитченко // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2006. – № 5-6. – С. 19-24.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/12319-
dc.description.abstractПроведений аналіз терміна “педагогічна взаємодія” переслідував мету визначити вихідні посилки, які необхідні для формулювання дефініції поняття і надання йому значення, відповідного до суті реально існуючого явища. У дефініції ми виходили з вимог класифікаційного визначення поняття. Для цього треба було з'ясувати рід поняття “педагогічна взаємодія” (у нашому випадку виявилось дві можливості у визначенні роду – педагогічний процес та взаємодія) і видову відмінність. У зв'язку з цим виникла можливість сформулювати наступні визначення: 1. Педагогічна взаємодія є педагогічним процесом, який здійснюється у термінах взаємодії – вплив об'єктів один на одного, взаємна обумовленість, зміна станів, взаємоперехід. 2. Педагогічна взаємодія є взаємодією, яка здійснюється у термінах педагогічного процесу – навчання та виховання. 3. Педагогічна взаємодія є функціональною системою, яка засновується на єдності її протилежних змістовних ознак – “педагогічності” та “інтерактивності”. Результатом цієї функціональної системи являється спільний інтерактивний простір при поєднанні вчителя та учня (учнів) та їх перетворенні на колективний суб'єкт “взаємодіяльності”. Спільний інтерактивний простір являє собою детермінанту змін учасників взаємодії відповідно до об'єктивних вимог колективного суб'єкту.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectсуб’єкт “взаємодіяльності”uk
dc.subjectпедагогічна взаємодіяuk
dc.subjectколективний суб’єктuk
dc.titleКонцептуальні основи визначення поняття педагогічної взаємодіїuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2006

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Velytchenko ko..pdf176.85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.