Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/12234
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧабанюк, Г. Ф.-
dc.date.accessioned2021-09-03T10:43:15Z-
dc.date.available2021-09-03T10:43:15Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationЧабанюк Г. Ф. Порівняльний аналіз розвитку операцій візуального та вербального мислення в підлітків, що навчаються за різним профілем / Г. Ф. Чабанюк // Наука і освіта : наук. - практ. журнал. – 2010. – №10. – C. 107-111.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/12234-
dc.description.abstractУ статті розкриваються особливості розвитку операцій візуального й вербального мислення, у підлітків, які навчаються в різних профільних класах. The article presents some peculiarities of development of operations of visual and verbal thinking of teenagers studying in different specializations.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectвізуальне мисленняuk
dc.subjectпрофільне навчанняuk
dc.subjectвербальне мисленняuk
dc.titleПорівняльний аналіз розвитку операцій візуального та вербального мислення в підлітків, що навчаються за різним профілемuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2010

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Chabanyuk.pdf93.89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.