Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/12161
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГриценко, Вікторія-
dc.contributor.authorHrytsenko, V.-
dc.date.accessioned2021-09-01T09:31:01Z-
dc.date.available2021-09-01T09:31:01Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationГриценко В. Місце і роль інформаційно-комунікаційних технологій у навчанні упродовж життя / В. Гриценко // Наука і освіта : наук. - практ. журнал. – 2013. – №3. – C. 53-57.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/12161-
dc.description.abstractУ роботі розкрито суть терміну "навчання упродовж усього життя". Визначено основні види безперервного навчання. Розглянуто основні навчально-методичні складові електронних навчальних курсів та технологічні аспекти щодо їх створення й використання в безперервному навчанні.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectнавчання упродовж життяuk
dc.subjectбезперервне навчанняuk
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїuk
dc.subjectелектронне навчанняuk
dc.subjectелектронний навчальний курсuk
dc.titleМісце і роль інформаційно-комунікаційних технологій у навчанні упродовж життяuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2013

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Hrytsenko.pdf426.95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.