Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12149
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСаврасов, Микола Володимирович-
dc.contributor.authorSavrasov, Mykola Volodymyrovych-
dc.date.accessioned2021-08-30T08:43:57Z-
dc.date.available2021-08-30T08:43:57Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationСаврасов М.В. Регулятивні чинники креативності суб’єкта навчально-професійної діяльності : автореф. дис. … док. псих. наук : 19.00.07 / М. В. Саврасов. – Одеса, 2021. – 39 с.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12149-
dc.description.abstractУ роботі представлено аналіз науково-теоретичних концепцій і підходів до вивчення проблеми психологічної динаміки, типології та регулятивних чинників креативності суб’єкта навчально-професійної діяльності, визначено й описано її психологічні чинники, розкрито сутність та особливості даних явищ. У результаті теоретичного аналізу було доведено, що креативність учителя є обов’язковою інтегральною характеристикою цілісної особистості педагога, яка зумовлена певними психолого-педагогічними умовами і високим рівнем сформованості фахових та особистісних якостей, які розвивається впродовж усієї педагогічної діяльності і є вирішальним чинником професійного зростання. Креативність особистості студента педагогічного профілю разом з іншими видами активності особистості майбутнього учителя є необхідною умовою інтеграції всіх етапів і рівнів психічної активності, виступаючи механізмом формування структури особистості як єдиної функціонально-динамічної системи та забезпечуючи успішну реалізації навчально-професійної діяльності. The paper presents an analysis of scientific and theoretical concepts and approaches to studying the problem of psychological dynamics, typology and regulatory factors of personality creativity of the subject. professional activity, its psychological factors are defined and described, the essence and features of these phenomena are revealed. Theoretical analysis showed that teacher creativity is a mandatory integral characteristic of the holistic personality of the teacher, which is due to certain psychological and pedagogical conditions and a high level of professional and personal qualities that develop throughout teaching and is a decisive factor in professional growth. Creativity of the student-teacher's personality together with other types of activity of the future teacher's personality is a necessary condition for integration of all stages and levels of mental activity, acting as a mechanism of personality structure formation as a single functional-dynamic system and ensuring successful implementation of educational and professional activity.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectособистістьuk
dc.subjectтворчістьuk
dc.subjectвербальна та образна креативністьuk
dc.subjectсуб’єктuk
dc.subjectнавчально-професійна діяльністьuk
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk
dc.subjectрегулятивні предикториuk
dc.subjectметакреативністьuk
dc.subjectсаморегуляціяuk
dc.subjectмотивація навчанняuk
dc.subjectвольові якостіuk
dc.subjectемоційна регуляціяuk
dc.subjectтренінг розвитку креативностіuk
dc.subjectтренинг развития креативностиuk
dc.subjectpersonalityuk
dc.subjectcreativityuk
dc.subjectverbal and figurative creativityuk
dc.subjectsubjectuk
dc.subjecteducational-professional activityuk
dc.subjectprofessional traininguk
dc.subjectregulatory predictorsuk
dc.subjectmeta-memoryuk
dc.subjectmeta-creativityuk
dc.subjectself-regulationuk
dc.subjectmotivation of higher educationuk
dc.subjectvolitional qualitiesuk
dc.subjectemotional regulationuk
dc.subjectcreativity development traininguk
dc.titleРегулятивні чинники креативності суб’єкта навчально-професійної діяльностіuk
dc.title.alternativeRegulatory factors of creativity of the subject of educational and professional activityuk
dc.typeThesisuk
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Savrasov_2021.pdf358.78 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.