Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/120
Title: Socio-pedagogical support of anxious children from internally displaced families
Other Titles: Соціально-педагогічна підтримка тривожних дітей з внутрішньо переміщених сімей
Authors: Віцукаєва, Катерина Михайлівна
Horvat, Marianna
Горват, Маріанна Василівна
Vitsukaіeva, Kateryna Mykhailivna
Keywords: socio-pedagogical support
anxiety
6-9-year-old children
internally displaced families
соціально-педагогічна підтримка
тривожність
діти 6-9 років
внутрішньо переміщені сім’ї
Issue Date: 2018
Publisher: South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D.Ushynsky
Citation: Vitsukaieva K. Socio-pedagogical support of anxious children from internally displaced families / K. Vitsukaieva, M. Horvat // Наука і освіта. – 2018. – №2. – C. 101–106.
Abstract: The paper deals with the issue of socio-pedagogical support for 6-9-year-old anxious children from internally displaced families living in areas of compact settlement. This category of children is special and needs corresponding support. The aim of the research is to reveal the results of the implementation of the program of socio-pedagogical support for this category of children. The suggested program consists of three units each of which is focused on the work with social teachers, anxious children, and their parents. The experimental verification of the program was carried out involving 12 children with a high anxiety level, and their parents. The respondents were divided into control and experimental groups. The experimental group was engaged to take part in the experimental program. After its implementation into the educational process of the experimental group, positive dynamics in the reduction of anxiety level in experimental group children could be observed, as distinct from the control one, which is indicative of the effectiveness of the suggested socio-pedagogical support of anxious children from internally displaced families. У статті зазначається важливість соціально-педагогічної підтримки тривожних дітей 6-9 років із внутрішньо переміщених сімей, які проживають у місцях компактного поселення. Ця категорія дітей є особливою і потребує означеної підтримки. Мета статті полягає в розкритті результатів упровадження програми соціально-педагогічної підтримки тривожних дітей 6-9 років з внутрішньо переміщених сімей. Критерієм оцінки ефективності програми соціально-педагогічної підтримки тривожних дітей 6-9 років з внутрішнього переміщених сімей, спрямованої на запобігання соціально-педагогічної занедбаності, а також її результатом вважаємо зниження показників рівня тривожності шляхом підвищення внутрішньої позиції дитини та зміни характеру виховного потенціалу. Нормативними показниками виступила кількість балів. Чим вищим є бал загальної тривожності, тим більше це вказує на несприятливу сімейну та шкільну атмосферу. У дослідженні взяли участь 36 дітей 6-9 років та їхні батьки з числа внутрішньо переміщених осіб. Програмою було охоплено 6 дітей означеного віку, в яких було виявлено високий рівень тривожності, та їхніх батьків. До контрольної групи увійшли 6 дітей 6-9 років з високим рівнем тривожності, але вони не були задіяні в програмі. Після реалізації запропонованої програми соціально-педагогічної підтримки тривожних дітей 6-9 років з внутрішньо переміщених сімей було проведено визначення її ефективності та виявлено позитивну динаміку в експериментальній групі, якої не було помічено у контрольній.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/120
ISSN: 2311-8466
Appears in Collections:2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Катерина Віцукаєва, Маріанна Горват.pdf735.4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.