Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11961
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІванова, Світлана Володимирівна-
dc.contributor.authorIvanova, Svitlana Volodymyrivna-
dc.contributor.authorБикова, Марина Львівна-
dc.contributor.authorГромлюк, Анна Сергіївна-
dc.date.accessioned2021-07-15T08:57:52Z-
dc.date.available2021-07-15T08:57:52Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationІванова С. В. Особливості застосування прийому складання задач для набуття математичної компетентності / С. В. Іванова, М. Л. Бикова, А. С. Громлюк // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: зб. наук. праць за матеріалами Всеукр. науково-практичної конф. з міжнародною участю, 20 - 21 вересня 2019 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К. Д. Ушинського» [та ін.]. – Харків : Вид-во «Ранок», 2019. – С. 130-132.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11961-
dc.description.abstractThe peculiarities of the application of compiling (construction) task technique in the conditions of competency-based learning are considered: relevance, step-by-step application, possibility of use at all levels of mathematical preparation, correspondence of the subject of problems to the direction of training.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherВид-во «Ранок»uk
dc.subjectmathematicsuk
dc.subjectcompetenceuk
dc.subjecttechnique of self-composing tasks by studentsuk
dc.titleОсобливості застосування прийому складання задач для набуття математичної компетентностіuk
dc.title.alternativePeculiarities of the application of compiling task technique in the formation of mathematical competenceuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра математики і методики її навчання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ivanova Svitlana 2019 .pdfтекст статті436.43 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.