Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11960
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДегтяренко, Тетяна Володимирівна-
dc.contributor.authorDehtiarenko, Tetiana Vоlodymyrivnа-
dc.contributor.authorШевцова, Я. В.-
dc.contributor.authorШевцова, Я. В.-
dc.contributor.authorShevtsova, Y.-
dc.date.accessioned2021-07-14T11:23:48Z-
dc.date.available2021-07-14T11:23:48Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationДегтяренко Т. В. Використання психофізіологічних параметрів для оцінки перцептивно-когнітивного та психомоторного розвитку дітей молодшого шкільного віку / Т. В. Дегтяренко, Я. В. Шевцова // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2011. – №9. – С. 81-86.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11960-
dc.description.abstractУ статті представлені результати дослідження Програми комплексного психофізіологічного обстеження молодших школярів з вадами інтелекту та їх здорових однолітків, за станом когнітивних функції і психомоторних якостей, а саме сили/слабості нервової системи та оцінки здатності визначати просторові й тимчасові співвідношення між об'єктами. The article presents the results of the study of the Program of complex psychophysiological examination of primary school children with intellectual disabilities and their healthy peers, the state of cognitive function and psychomotor qualities, namely the strength / weakness of the nervous system and assessment of ability determine the spatial and temporal relationships between objects.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectперцептивно-когнітивні функціїuk
dc.subjectрозумово відсталі молодші школяріuk
dc.subjectсенсомоторна реакціяuk
dc.subjectпсихомоторикаuk
dc.subjectпсихофізичні якостіuk
dc.subjectperceptual-cognitive functionsuk
dc.subjectmentally retarded junior high school studentsuk
dc.subjectsensorimotor reactionuk
dc.subjectpsychophysical qualitiesuk
dc.subjectpsychomotor skillsuk
dc.titleВикористання психофізіологічних параметрів для оцінки перцептивно-когнітивного та психомоторного розвитку дітей молодшого шкільного вікуuk
dc.title.alternativehe use of psychophysiological parameters to assess the perceptual-cognitive and psychomotor development of primary school childrenuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dehtiarenko Tetiana Vоlodymyrivn 2011.pdf205.87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.