Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1190
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛюбашина, Вікторія Володимирівна-
dc.contributor.authorLyubashina, Victoriya Volodymyrivna-
dc.date.accessioned2018-12-26T08:01:45Z-
dc.date.available2018-12-26T08:01:45Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationЛюбашина, В. В. Формування діалогічних умінь у дітей старшого дошкільного віку в іграх за сюжетами художніх творів [Текст] : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Вікторія Володимирівна Любашина; наук. кер. Н. В. Горбунова; РВНЗ "Крим. гуманіт. ун-т". – Ялта, 2006. – 243 с.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1190-
dc.description.abstractУ дисертаційному дослідженні розкрито сутність та обґрунтовано проблему формування діалогічних умінь старших дошкільників в іграх за сюжетами художніх творів. Розроблено й експериментально апробовано методику формування діалогічних умінь старших дошкільників, що обіймала два взаємопов’язаних етапи: репродуктивний та творчий. Виявлено педагогічні умови, за яких така робота відбуватиметься ефективніше. Визначено критерії (комунікативний, мовленнєвий, структурний) та їх показники, рівні сформованості діалогічних умінь у дітей старшого дошкільного віку. The thesis is devoted to the investigation of dialogue skills development among the senior preschool children at games involving the fiction plots. The techniques of dialogue skills development among the senior preschool children at games involving the fiction plots were worked out and experimentally tested. They included two interconnected stages: reproductive and creative. The pedagogical conditions that influence the process of dialogue skills development among the senior preschool children at games involving the fiction plots effectively were revealed. The criteria (communicative, speech, structural) and their indicators, levels of dialogue skills development among the senior preschool children were defined.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherРеспубліканський вищий навчальний заклад "Кримський гуманітарний університет"uk
dc.subjectдіалогічні вмінняuk
dc.subjectігри за сюжетами художніх творівuk
dc.subjectдіалогuk
dc.subjectдіалогічне мовленняuk
dc.subjectетикетuk
dc.subjectмовленнєвий етикетuk
dc.subjectдіалоговий етикетuk
dc.subjectмовленнєві вмінняuk
dc.subjectлітературно-мовна традиціяuk
dc.subjectdialogue skillsuk
dc.subjectgames involving the fiction plotsuk
dc.subjectdialogueuk
dc.subjectdialogue speechuk
dc.subjectetiquetteuk
dc.subjectspeech etiquetteuk
dc.subjectetiquette of dialogueuk
dc.subjectspeech skillsuk
dc.subjectliterary and language traditionuk
dc.titleФормування діалогічних умінь дітей старшого дошкільного віку в іграх за сюжетами художніх творівuk
dc.title.alternativeDialogue skills development among the senior preschool children at games involving the fiction plotsuk
dc.typeThesisuk
Appears in Collections:Дисертації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Любашина Вікторія Володимирівна.pdf1.96 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.