Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11770
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВоронюк, І. В.-
dc.date.accessioned2021-06-15T11:31:32Z-
dc.date.available2021-06-15T11:31:32Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationВоронюк І. В. Психолого-педагогічний вплив учителя на учнів як інтегральна складова успішності викладацької діяльності / І. В. Воронюк // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2011. – №8. – С. 27-31.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11770-
dc.description.abstractПроблема підвищення ефективності психолого-педагогічного впливу, і на цій основі успішності викладацької діяльності, визначається як міжнаукова системна проблема впровадження в педагогічну практику у формі нововведень структурно й алгоритмічно нових методів впливу, утворених шляхом цілеспрямованої трансформації з рівня психологічних механізмів і закономірностей до рівня окремих педагогічних методик реалізації інтеракцій учителів з учнями. The problem of improving the effectiveness of psychological and pedagogical influence, and on this basis the success of teaching, is defined as an interdisciplinary systemic problem of introducing into pedagogical practice in the form of innovations structurally and algorithmically new methods of influence formed by purposeful transformation from the level of psychological mechanisms implementation of teacher-student interactions.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectпсихолого-педагогічний вплив.uk
dc.subjectінтеракціїuk
dc.subjectуспішність викладацької діяльностіuk
dc.subjectвзаємодія вчителів з учнямиuk
dc.subjectпедагогічні методикиuk
dc.subjectpsychological and pedagogical influenceuk
dc.subjectinteractionsuk
dc.subjectsuccess of teachinguk
dc.subjectpedagogical methodsuk
dc.subjectinteraction of teachers with studentsuk
dc.titleПсихолого-педагогічний вплив учителя на учнів як інтегральна складова успішності викладацької діяльностіuk
dc.title.alternativePsychological and pedagogical influence of teachers on students as an integral part of the success of teachinguk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Voroniuk I. V. 2011.pdf129.59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.