Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11770
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВоронюк, І. В.-
dc.date.accessioned2021-06-15T11:31:32Z-
dc.date.available2021-06-15T11:31:32Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationВоронюк І. В. Психолого-педагогічний вплив учителя на учнів як інтегральна складова успішності викладацької діяльності / І. В. Воронюк // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2011. – №8. – С. 27-31.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11770-
dc.description.abstractПроблема підвищення ефективності психолого-педагогічного впливу, і на цій основі успішності викладацької діяльності, визначається як міжнаукова системна проблема впровадження в педагогічну практику у формі нововведень структурно й алгоритмічно нових методів впливу, утворених шляхом цілеспрямованої трансформації з рівня психологічних механізмів і закономірностей до рівня окремих педагогічних методик реалізації інтеракцій учителів з учнями. The problem of improving the effectiveness of psychological and pedagogical influence, and on this basis the success of teaching, is defined as an interdisciplinary systemic problem of introducing into pedagogical practice in the form of innovations structurally and algorithmically new methods of influence formed by purposeful transformation from the level of psychological mechanisms implementation of teacher-student interactions.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectпсихолого-педагогічний вплив.uk
dc.subjectінтеракціїuk
dc.subjectуспішність викладацької діяльностіuk
dc.subjectвзаємодія вчителів з учнямиuk
dc.subjectпедагогічні методикиuk
dc.subjectpsychological and pedagogical influenceuk
dc.subjectinteractionsuk
dc.subjectsuccess of teachinguk
dc.subjectpedagogical methodsuk
dc.subjectinteraction of teachers with studentsuk
dc.titleПсихолого-педагогічний вплив учителя на учнів як інтегральна складова успішності викладацької діяльностіuk
dc.title.alternativePsychological and pedagogical influence of teachers on students as an integral part of the success of teachinguk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Voroniuk I. V. 2011.pdf129.59 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.