Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11737| Title: | Особливості змін мозкового кровообігу дітей середнього шкільного віку з функціональними порушеннями зору за впливом методу Фельделькрайз | 
| Other Titles: | Features of changes in cerebral circulation of middle school children with functional visual impairment under the influence of the Feldelkrais method | 
| Authors: | Долинський, Борис Тимофійович Буховець, Божена Олегівна Борщенко, Валерія Володимирівна Погорєлова, Олена Олександрівна Dolinsky, Borys Tymofiyovych Bukhovets, Bozhena Olegivna Borshchenko, Valeriya Volodymyrivna Pogorelova, Olena Oleksandrivnа | 
| Keywords: | порушення зору Фельденкрайз фізичне виховання діти physical education zoo disorders children Feldenkrais | 
| Issue Date: | 2021 | 
| Publisher: | Інноваційна педагогіка | 
| Citation: | Долинський Б.Т. Особливості змін мозкового кровообігу дітей середнього шкільного віку з функціональними порушеннями зору за впливом методу Фельделькрайз / Долинський Б.Т, Буховець Б. О., Борщенко В. В., Погорелова О. О // Інноваційна педагогіка. -2021.-№ 32.- С. 80-83. | 
| Abstract: | Серед існуючих інноваційних та ефективних методів корекції рухових порушень в процесі фізичного виховання у дітей різних нозологічних груп, відзначається метод Фельденкрайз. Ефективність застосування методу Фельденкрайз в корекції рухових порушень дітей з ураженнями ЦНС відображено у сучасних наукових дослідженнях. Однак, даних щодо наукового обґрунтування результатів які б засвідчили про його позитивний вплив на рухову функцію дітей з функціональними порушеннями зору в літературі не відображено. | 
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11737 | 
| Appears in Collections: | Кафедра гімнастики та фізкультурно-спортивних технологій | 
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 18.pdf | Dolinskyi B.T., Bukhovets B.O. | 148.98 kB | Adobe PDF | View/Open | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
