Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11695
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТорган, Маріанна Миколаївна-
dc.contributor.authorТорган, Марианна Николаевна-
dc.contributor.authorTorgan, Marianna Mykolaivna-
dc.date.accessioned2021-06-03T11:44:38Z-
dc.date.available2021-06-03T11:44:38Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationТорган М. М. Результати педагогічного експерименту з формування функціональної компетентності менеджерів освіти до здійснення контрольно-діагностичних функцій у ЗОШ / М. М. Торган // Наука і освіта. – 2011. – № 5. – С. 54-57.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11695-
dc.description.abstractУ статті представлено структуру, критерії, показники та педагогічні умови формування функціональної компетентності менеджерів освіти. The article presents the structure, criteria, indicators and pedagogical conditions for the formation of functional competence of education managers.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectменеджер освітиuk
dc.subjectфункції менеджера освітиuk
dc.subjectкритеріїuk
dc.subjectпоказникиuk
dc.subjectпедагогічні умовиuk
dc.subjecteducation manageruk
dc.subjectfunctions of education manageruk
dc.subjectcriteriauk
dc.subjectindicatorsuk
dc.subjectpedagogical conditionsuk
dc.titleРезультати педагогічного експерименту з формування функціональної компетентності менеджерів освіти до здійснення контрольно-діагностичних функцій у ЗОШuk
dc.title.alternativeThe results of a pedagogical experiment on the formation of functional competence of education managers to the implementation of control and diagnostic functions in secondary schoolsuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Торган М. М. 2011.pdf103.67 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.